Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20660 Op Vakantie

• Auteur

Dag meiden,

Ik wil iedereen de komende weken suc6 wensen en ik hoop bij mijn terugkomst dat veel meiden zwanger zullen zijn, waaronder ikzelf natuurlijk.

Heb a.s. zondag mijn nod en we gaan zaterdag op vakantie, dus dat wordt spannend! Zat eerst te denken om geen test mee te nemen, maar dan maak ik mezelf gek denk ik als ik niet ongi wordt, dus doe het toch maar. Maar….maar eentje! Dan verzeker ik mezelf ervan dat ik niet te vroeg kan testen. Doe ik pas einde van volgende week…pffff

Na de vakantie gaan we verbouwen, dus klussen en dubbel klussen indien ik niet zwanger ben…dat wordt niets ben ik bang. Maar goed, ik ga eerst even genieten.

Doei, tot over 2 weken!

#2850198 Quote

Prettige vakantie!!!!!!!!! Geniet ze lekker, klus ze en jullie mogen alleen met zijn 3en terugkomen hoor!!!!!
    Lekker even verstand op nul proberen te krijgen en gaan met die banaan
    Veel liefs!!

#2850200 Quote

Hallo,

Ik wil je even een fantastische vakantie wensen!!!

Groetjes en tot over 2 weken.

#2850300 Quote

Hoi,
    Ook ik wil je even een lekkere ontspannen vakantie wensen!!
    Misschien voorlopig wel de laatste vakantie met zijn Tweetjes…
    Dat zou mooi zijn. Ik duim voor jullie dat je stiekem al met zijn drietjes weggaat.
    Veel plezier.
    Liefs Melanie

#2850312 Quote

Hey hoi,

Hele fijne vakantie en geniet er maar lekker van samen!!!

En ik duim natuurlijk dat je zwanger terug komt!!!

Tot snel!!!

Liefs Sandy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct