Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20662 Mannetje Zenuwachtig

• Auteur

Hoi meiden,
    Ik ben toch best een beetje zenuwachtig voor mijn nod 12 juni.
    Maar ik heb gister ook gemerkt dat mijn mannetje dat misschien nog wel meer is dan ik.
    Ben nou dus aan het tempen zoals jullie wel zullen weten en elke dag gaat de wekker om 5.50u. Das iets minder maar goed. Nou is mijn temp gestegen en das een goed teken, ik kan mijn eisprong zien.
    Ik dacht dat als hij hoog bleef dat je dan misschien wel zwanger kon zijn. Maar gister op een site gekeken en daar stond dus dat hij pas weer daalt als je ongi wordt en dit dus normaal is. Ik vertelt, en mijn mannetje hevig teleurgesteld.
    Hij is over 1,5 week jarig en had op een leuk cadeautje gerekend. Het kan natuurlijk nog zijn, maar dat nieuws wilde hij toch niet horen en dacht dat hij in snikken uit ging barsten…….zielig he………
    Ik hoop het natuurlijk heel erg dat het zo zou zijn, we zijn dan een jaar verder.
    We kunnen weer niet meer doen dan afwachten……………….al valt het weer niet mee

#2850212 Quote

al een jaar bezig ik duim superhard voor je mee dat zou nog eens een kado zijn he
    heel veel succes!!!!!!!!!!!!!!
    knuf tamaar

#2850231 Quote

Wat lief dat hij zo er ook zo mee bezig is.
    Ik duim voor jullie

Liefs

#2850233 Quote

hoi hoi

leuk dat je mannetje zo meeleefd….
    hoop voor je dat je een leuk verjaardags kado hebt….

succes,zal voor je duimen!!!!!!!!!

xxxtam80

#2850234 Quote

hoi,

leuk he. Mijn mannetje is er ook heel druk mee!! Ik duim mee voor ons.

liefs

#2850238 Quote

Bedankt voor de lieve reacties, mijn mannetje moest er ook om lachen dat ik het hier had geschreven.
    We duimen natuurlijk ook voor jullie!!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850350 Quote

Dank jullie wel lieve meiden, maar mijn hoop wordt minder omdat mijn temp vandaag weer normaal was

#2850310 Quote

Hoi Deez,

Goh wat een lief mannetje heb je toch!!!

Ja en echt belangrijk dat jullie elkaar opvangen in moeilijke tijden zo als dit!!!

Ja, het duurt ook wel lang nu hé voor jullie en dan snap ik het goed dat hij nu ff niet meer ziet zitten!!!

Maar blijf voor jullie hopen dat hij   toch een leuk verjaardags kadootje krijgt!!!

En ga nog ff wat harder duimen hoor speciaal voor jullie!!!

Liefs Sandy

#2850314 Quote

Dat zou natuurlijk een geweldig cadeau zijn!
    Ik hoop met jullie mee!!

Groetjes jelka

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct