Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20663 Rw 72

• Auteur

hoi RW 72,

Klopt het dat jouw geboortejaar 72 is? En dat je voor de derde keer zwanger probeert te raken en dat je NOD op 12 juni is?
    Bij mij ook allemaal (alleen wel derde zwangerschap voor 4de kind, 2 en 3 is nl. een tweeling). Was dus wel geïnteresseerd in jouw verhaal.
    Kunnen we onze spanning delen…

#2850292 Quote

Hoi mama van 3..

Zie net je berichtje speciaal voor mij!! Leuk joh..
    Zit net pas weer even alle berichten door te nemen..

Klopt allemaal wat je schreef!!
    Wat wil je van me weten..haha..
    Vraag maar, al wil ik niet alles kwijt omdat we pas begonnen zijn, en niet wil dat er evt mensen dit herkennen…snappie?
    Liefs R

#2850303 Quote

Hoi,

Nou, ik heb niet persé dringende berichten maar vind het wel leuk om jouw berichtjes te lezen. Omdat het herkenbaar is snappie?
    Wil graag weten hoeveelste ronde dit voor je is.
    Voor mij ronde 10 (alweer en ik ben zooooo ongeduldig. Eigenlijk baal ik van mezelf dat ik het niet los kan laten). Hoe voel jij je in de aanloop naar je NOD? Ik geloof mijn eigen lijf niet meer. Deze cyclus bezig geweest met tempen, maar geen eisprong gespot. Wel om de dag gesext zowat, tot dag 20 zoiets; toen had mijn man geen zin meer . Voel nu wel gespannen borsten (maar heb ik zo vaak al gevoeld), veel afscheiding (maar ook al vaker meegemaakt). Ik probeer dit keer niet zoveel stil te staan bij wat ik allemaal voel.
    Waar kom je vandaan? En hoe oud zijn je andere kinderen? Mijne zijn 6 en 3 (2 keer)  jaar oud. In februari/maart heb ik een miskraam gehad. Gelukkig kon ik dat vrij snel accepteren.
    Lijkt me leuk om elkaar een beetje te volgen en te steunen indien nodig.
    Ik hoor van je!

M.

#2850304 Quote

Hoi, ben ik weer,
    Ja, niet te geloven, heb een dochter van 6, en een zoon van 3!
    Kom uit het midden van het land.
    Ben pas in april met de pil gestopt, en zit dus na de ontpilmaand, ahum, nu in de eerste ronde..
    Weet ook nooit wanneer mijn ei is, en probeer er niet teveel aan te denken ook. Was beide eerdere zwangerschappen binnen drie maanden zwanger, maar weet dat dat weinig zegt.Heb er weinig voor hoeven doen eigenlijk.
    We klussen rond de vruchtbare dagen extra, maar ik heb een heel gevoelig onderkantje, dus elke dag zit er niet in voor ons..Dan sta ik op de kop, hahaha
    Kan niemand iets aan doen, maarja wij zijn het gewend zeg maar.
    En aangezien het al twee keer eerder vrij snel lukte zal dat niet het probleem zijn denk ik. Het blijft gewoon geluk hebben.

Vervelend voor je dat je een miskraam had zeg..Lijkt me vreselijk als je net weet dat je zwanger bent, en het geluk word je weer ontnomen..
    Mij lijkt het ook leuk om elkaar te volgen, en te steunen waar nodig.
    Mijn nod dus ook 12 juni, en het begint bij mij altijd pas sávonds, dus ik test wat er ook gebeurt niet eerder dan 14e.. Ik kan gelukkig heeeel goed wachten..
    Ik voel ook niet veel wat lijkt op zwanger zijn..of?
    Heb mn sávonds wel af en toe een heeel licht misselijk gevoel, en lekkere trek.Soms steken mijn borsten wat, en ik heb lichte hoofdpijn..Maarja , ik hoop niets, want dan valt het allleen maar mee. Kan [ nu ] nog nuchter zijn wat dat aangaat..

Spreek je vast snel weer, en succes met wachten..

Liefs R

#2850416 Quote

Hoi hoi,

Nou het moet niet gekker worden: mijn oudste van 6 is ook een meisje: Nienke en de andere 2 zijn ook jongens Sjoerd en Thijs.
    Ik kom uit het zuiden van het land; ben een echte Brabantse.
    Ik werk 3 dagen in de week buitenshuis en ben bezig om een opleiding tot cursusleidster Samen Bevallen af te sluiten. Allemaal leuke dingen dus.
    Ik denk dat als er bekenden van mij hier op het forum lezen dat ze me nu wel zullen herkennen, ha ha. Gelukkig is het geen geheim dat wij bezig zijn met gezinsuitbreiding dus maakt dat niet zoveel uit.

Ik las net in een ander bericht dat je vanalles voelt. Spannend hè? Ik probeer het van me af te zetten en niet steeds bezig te zijn met wat ik voel. Na mijn NOD wil ik proberen een week te wachten met testen. Op vaderdag lijkt me wel leuk.
    Ben benieuwd….

Groetjes,

M3

#2850609 Quote

Hoi mama van 3.
    Ja komisch dat onze kids net zo oud zijn..!!
    Ik werk net als jij drie dagen buitenshuis..
    Echt veel overeenkomsten !!
    Grappig dus..
    Maar bij jullie weten mensen dat er gezinsuitbreiding komt ivm de miskraam natuurlijk…Of wisten ze het daarvoor ook al?
    Wij hebben het niemand echt verteld, al weten mijn collega's wel dat de wens er nog is..En mijn ouders en zus zullen ook niet echt raar opkijken denk ik..
    Op mijn werk leeft het erg..
    Net een aantal bevallen en nog  een aantal  zwanger..Dus iedereen is er vol van.
    Vandaag een kindje gezien van 3 weken oud, maar was drie weken te vroeg geboren, en maar 5 pond en 45 cm…ZOOOO LIEFFFFF!!!!!

Ja het blijft bijzonder hoor..
    Nou, wat ik voel ''probeer'' ik ook niet te koppelen aan evt zwanger zijn, maarja…
    Lekker weekend nu, en gelukkig maandag weer werken..Ben erg benieuwd, en wacht het maar af. Heb ook nooit echt ongi voortekens, jij??
    Spannend dus weer.
    Liefs R

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850688 Quote

Hoi R,

Ja, bij mij is iedereen op de hoogte van onze plannen. Ik ben een erg openhartig type en toen we de knoop hadden doorgehakt en besloten hadden dat we zouden gaan voor nog een kindje was ik zo gelukkig met dat besluit dat ik het wel van de daken kon schreeuwen.
    Niet iedereen is even positief over onze beslissing; met name mijn schoonmoeder heeft behoorlijk bot gereageerd op het nieuws en ook toen het mis ging. Ben erg door haar gekwetst.

Maarre, spannend hè? Nog 2 nachtjes slapen tot de NOD. Ik ben jammer genoeg niet zo regelmatig.
    Ben altijd uitgegaan van een cyclus van 28 dagen maar ging dus bijna altijd overtijd. Toen bijgesteld naar 30 dagen. Toen kreeg ik die mk en daarna duurde het 30 dagen voor ik weer ongi werd. De cyclus daarna duurde maar liefst 42 dagen. En nu zit ik dus op dag 28 van deze cyclus. Ik denk dat ik de 30 maar aanhoud.
    Denk alleen dat het deze keer weer niet gelukt is, heb getempt en had echt nooit een verhoging. Denk dus dat ik geen eisprong heb gehad.
    Maar ja, blijft toch afwachten. Hopelijk niet zo lang dan kunnen we door met de volgende ronde.
    Als ik er op let voel ik altijd vanalles: borsten tepels, buikpijn etc etc.
    Er zijn een paar zaken voor mij die met ongi samenhangen: buik- en rugpijn, puistjes, slecht humeur. Als ik er op let ook wat gespannener borsten.

Hoe is het met jou? En je misselijkheid en hoofdpijn?

Groetjes,
    M3

#2850727 Quote

Hoi M3
    Ik was vanmorgen voor het opstaan wat misselijk, maar al gauw weer over.
    Heb bij de andere twee ook nooit echt veel last gehad, alleen erg moe in het begin.
    Sávonds soms ook wat misselijk..maar niet heel erg.
    Voel nu  verder ook niets meer..
    Weet niet wat ik ervan moet denken..Gewoon maar afwachten dus..

Heb even een dip periode met mijn oudste..Die is zo brutaal, en luisterd voor geen meter!! Echt lastig, en ze plaagt de  jongste ook zo..Ik speel de hele tijd agentje. Kan soms haast niet aardig tegen haar doen, erg he!
    Weet ook niet zo goed hoe dit te doorbreken…
    Ze voelt zich er ook rot door..
    En ik helemaal. Ken jij dit?

We moeten maar een nieuw bericht voor elkaar aanmaken, want nu moeten we ver terugzoeken he!
    Liefs, en je hoort het wel weer.
    Jij ook succes.

R

#2850728 Quote

Hoi, Ohja, schoonmoeders zijn rare wezens..hihi
    Ik heb er ook de nodige moeite mee, al gaat het momenteel wel oke.
    Tijdens een relatie   dip van een tijd terug kreeg ik de schuld van alles!!
    Ook altijd fijn, als ze zo duidelijk maken wat je voor ze betekent he!!

Achja, ik weet waar ik sta, en doe er maar mee heen..

Gr r

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct