Hoi, ben ik weer,
Ja, niet te geloven, heb een dochter van 6, en een zoon van 3!
Kom uit het midden van het land.
Ben pas in april met de pil gestopt, en zit dus na de ontpilmaand, ahum, nu in de eerste ronde..
Weet ook nooit wanneer mijn ei is, en probeer er niet teveel aan te denken ook. Was beide eerdere zwangerschappen binnen drie maanden zwanger, maar weet dat dat weinig zegt.Heb er weinig voor hoeven doen eigenlijk.
We klussen rond de vruchtbare dagen extra, maar ik heb een heel gevoelig onderkantje, dus elke dag zit er niet in voor ons..Dan sta ik op de kop, hahaha
Kan niemand iets aan doen, maarja wij zijn het gewend zeg maar.
En aangezien het al twee keer eerder vrij snel lukte zal dat niet het probleem zijn denk ik. Het blijft gewoon geluk hebben.
Vervelend voor je dat je een miskraam had zeg..Lijkt me vreselijk als je net weet dat je zwanger bent, en het geluk word je weer ontnomen..
Mij lijkt het ook leuk om elkaar te volgen, en te steunen waar nodig.
Mijn nod dus ook 12 juni, en het begint bij mij altijd pas sávonds, dus ik test wat er ook gebeurt niet eerder dan 14e.. Ik kan gelukkig heeeel goed wachten..
Ik voel ook niet veel wat lijkt op zwanger zijn..of?
Heb mn sávonds wel af en toe een heeel licht misselijk gevoel, en lekkere trek.Soms steken mijn borsten wat, en ik heb lichte hoofdpijn..Maarja , ik hoop niets, want dan valt het allleen maar mee. Kan [ nu ] nog nuchter zijn wat dat aangaat..
Spreek je vast snel weer, en succes met wachten..![]()
Liefs R