Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20664 Voor Tam80

• Auteur

Hoi,

T is idd in t engels, maar als je t eenmaal door hebt is t wel makkelijk..

Je moet je gewoon aanmelden. Als t goed is, staat er links ergens: sign in oid en als je daarop drukt kan je je aanmelden. moet je naam en email en wachtwoord ofzo invoeren

Vervolgens kan je op gegeven moment MY ChART kiezen en dan kan je iets invullen over je cyclus..aantal dagen ofzo…dan krijg je allemaal vakjes in beeld en daaronder n grafiek waar je gegevens inkomen..

Dan kan je bovenin de datum invoeren en daaronder de temp. Als je dan op save drukt dan slaat ie t op en staat t er in. Als je al verder in de cyclus bent kan je op save and …. nog iets drukken. Dan krijg je de volgende dag en kan je t weer intikken. Zo ga je verder en op gegeven moment (als je je ei hebt gehad dan) krijg je n rood gestippelt kruis en op t snijpunt is je ei geweest…

Probeer maar eens. Heb t even uit mn hoofd moeten doen. Als t niet lukt hoor ik t wel dan zal ik nog eens kijken met de site erbij..Maar denk dat je er op den duur wel uitkomt.

Succes alvast!

groetjes

#2850289 Quote

hoi hoi
    harstikke bedankt voor je uitleg…..!!!!

ik zal ff kijken of ik er zo uitkom…

nogmaals bedankt.

xxxtam80

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct