Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20665 Weer Geen Eisprong

• Auteur

hoi meiden

'k moet effe weer iets kwijt hoor, ben strontchagerijnig!!!
    ik ben aan het tempen, al 4 maanden.
    ik zit nu op dag 26 en heb nog geen verhoging geconstateerd…
    vorige maand heb ik ook geen verhoging gehad, maar toen werd ik wel na 34 dagen ongi. ben toen ook naar de dokter geweest maar die zei dat ik met 1 jaar proberen maar weer terug moest komen (dat is over 3 maanden). omdat ik andere maanden wel verhoging had gehad.
    ik weet het ook niet meer hoor, ik snap helemaal niks meer van mijn eigen lichaam…
    ik moet even weer uit mijn dip komen, mijn man vind het ook niet echt leuk dat ik zo in een dip zit.
    zo dat moest ik effe weer kwijt…
    bedankt voor het 'luisteren'

groetjes sandra

#2850325 Quote

Ze zeggen wel dat er een jaar voor staat om zwanger te worden. Ben je lang aan de pil geweest? Was je voordat je de pil gebruikte onregelmatig ongesteld? Waarom koos je er voor om al zo vroeg te temperaturen? Het is moeilijk om geduld te hebben, maar de medische mallemolen is denk ik ook geen pretje. Ik wil ook weten of er echt niks met ons aan de hand is, maar daar moet je niet vanuit gaan.
    Kop op meis, voor alles zal wel een reden zijn en anders dring je meer aan.
    De gyn stuurt je anders wel terug denk ik als ze vind dat je moet wachten.
    Groetjes

#2850340 Quote

HOI DEEZ

bedankt voor je berichtje, toen ik 6 maanden gestopt was ben ik begonnen met tempen. vooral omdat ik zo onregelmatig was en zodat ik al van een paar maanden een statiekje heb voor als ik toch naar de gyn moet.
    ik ben zo'n 11 jaar aan de pil geweest, dat is inderdaad wel lang.
    en voordat ik aan de pil was was ik ook heel onregelmatig ongi.
    soms om de 3 weken ander keer 6 weken. dus heel onregelmatig.
    het enige waar ik nu dus mee zit is dat ik nog steeds geen verhoging heb gehad, en dan begin ik dus te twijfelen of ik dan wel een eisprong heb.
    maar ik ga niet weer naar de dokter.
    ik heb me voorgenomen om eerst op vakantie te gaan(30 juli) en als we terugkomen(20 aug)  en ik ben nog niet zwanger dan ga ik maar weer naar de huisarts voor een verwijsbrief.
    dan ben ik inmiddels ook een jaar verder.
    bedankt nogmaals,

groetjes sandra

#2850348 Quote

Volgende maand lekker op vakantie, heeeeeeeeeeerlijk zeg!!!
    Dan ben je idd bijna een jaar verder, maar ik vind het neit fijn dat je huisarts geen uitleg heeft gegeven dat je temp niet omhoog ging.
    Veel succes verder!!

#2850355 Quote

hoi deez,

nou hij gaf me wel een uitleg: elke maand maken meerdere eicelletjes zich klaar voor de rijping, uiteindelijk is er dan 1 (of 2, bij tweeling) die dan springt (eisprong). de rest van de eitjes "verschrompelt" dan. het kan bij mij zijn dat dat gebeurt is omdat ik wel gewoon ongi ben geworden. het was volgens hem wel normaal dat dat een keer gebeuren kon.   alleen waar ik dan wel van baal is dat ik het dan deze maand weer zou hebben….. daarom blijf ik gewoon temp tot aan onze vakantie dan kan ik het in sept aan de gyn laten zien. (mocht ik dan nog niet zwanger zijn).

hoe gaat het bij jou? welke ronde zit jij? wanneer is je nod?

groetjes sandra.

#2850364 Quote

hoi,

misschien een voor de hand liggende vraag, maar heb je al ovulatietesten geprobeerd?

Ik gebruik ze nu zelf 4 maanden, ik zit in ronde 11 en heb dit weekend nod…

groetjes Janu

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850446 Quote

Hoi Sandra, wel balen zeg van die huisarts ondanks uitleg dan.
    Ik zit in ronde 7, pilstop juni 05, nod 12 juni, maar denk dat ik ongi ga worden. Vanmorgen weer gewone temp, verder voel ik helemaal niks, alleen opgezette buik.

#2850456 Quote

hoi deez, ja   als je gewone temp er weer aan komt dan weet je het vaak wel.
    heb je een hele lange cyclus dan dat je nu pas in ronde 7 zit na een jaar??

hoi janu, ovulatietesten is niet echt mijn ding. ik heb ook het idee dat ik dan 14 dagen lang moet testen omdat ik zo onregelmatig ben. ik heb het 1 maand gedaan maar toen heb ik ook geen eisprong kunnen ontdekken. maar ik heb er nog wat liggen(van babybrabbel, goedkoop dus weet niet of dat uitmaakt) dus ik kan het komende wel weer proberen, bedankt voor de tip.

groetjes sandra

#2850778 Quote

hoi moon ik ben in oktober vorig jaar gestopt met de pil en werd pas weer in januari ongi en toen weer in februari en maart sloeg over en vanaf april weer wel 41 dagen ertussen en de laatste twee cyclussen 31 dagen ertussen hoop nu dus een beetje regelmatig te krijgen maar wat ik wil zeggen is ik heb twee cyclussen ovulatietesten gebruikt en kon geen piek constateren maar werd wel ongi na 31 dagen en nu afgelopen keer weer die testen gebruikt en ben begonnen op dag 13 en had wel een licht positieve ovutest maar niet zoals de bijsluiter het bedoeld dus ik heb waarschijnlijk ook geen eisprong gehad en ik snap dus nu waar je mee zit en leef met je mee meid en ik hou je op de hoogte groetjes miranda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct