Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20668 Schijnzwanger

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik ben nu 10 dagen overtijd, ik heb vorige week 3 stesten gedaan die alle 3 negatief waren. Maar ik had wel gevoelige borsten, onzettend moe, en veel plassen.
    Ging ik vandaag naar de dokter ben ik schijnzwanger.
    Ik was te overdonderd omte vragen of dat vaak voorkomt. Ik heb nu ook buikpijn. En mijn lijf voelt zich zwanger. Mijn man was ontztenned teleurgesteld, maar ik kan het nog niet geloven, ik blijf hoop houden dat het wel zo is terwijl ik weet dat dat niet goed is. en dat het niet zo is.
    Heeft iemadn hier ervaring mee?
    Groetjes Sanne

#2850293 Quote

nee sorry ik heb hier geen ervaring mee maar het lijkt me vreselijk voor je en ik kan me voorstellen dat je toch hoop blijft houden.
    had je wel een positieve test?

heel veel sterkte, sandra

#2850296 Quote

Hoi Sanne,
    Dit is toch het laatste wat je zou verwachten om te horen. Nietwaar??
    Maar ik had er weleens van gehoord. Maar verder geen ervaring mee en ik kan je
    dus helaas alleen maar even heel veel sterkte wensen!!
    Liefs melanie

#2850319 Quote
    quote: sanne28 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2006 22:15:13'));

Hoi allemaal,

Ik ben nu 10 dagen overtijd, ik heb vorige week 3 stesten gedaan die alle 3 negatief waren. Maar ik had wel gevoelige borsten, onzettend moe, en veel plassen.
    Ging ik vandaag naar de dokter ben ik schijnzwanger.
    Ik was te overdonderd omte vragen of dat vaak voorkomt. Ik heb nu ook buikpijn. En mijn lijf voelt zich zwanger. Mijn man was ontztenned teleurgesteld, maar ik kan het nog niet geloven, ik blijf hoop houden dat het wel zo is terwijl ik weet dat dat niet goed is. en dat het niet zo is.
    Heeft iemadn hier ervaring mee?
    Groetjes Sanne

Heej Sanne,