Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20668 Schijnzwanger

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik ben nu 10 dagen overtijd, ik heb vorige week 3 stesten gedaan die alle 3 negatief waren. Maar ik had wel gevoelige borsten, onzettend moe, en veel plassen.
    Ging ik vandaag naar de dokter ben ik schijnzwanger.
    Ik was te overdonderd omte vragen of dat vaak voorkomt. Ik heb nu ook buikpijn. En mijn lijf voelt zich zwanger. Mijn man was ontztenned teleurgesteld, maar ik kan het nog niet geloven, ik blijf hoop houden dat het wel zo is terwijl ik weet dat dat niet goed is. en dat het niet zo is.
    Heeft iemadn hier ervaring mee?
    Groetjes Sanne

#2850293 Quote

nee sorry ik heb hier geen ervaring mee maar het lijkt me vreselijk voor je en ik kan me voorstellen dat je toch hoop blijft houden.
    had je wel een positieve test?

heel veel sterkte, sandra

#2850296 Quote

Hoi Sanne,
    Dit is toch het laatste wat je zou verwachten om te horen. Nietwaar??
    Maar ik had er weleens van gehoord. Maar verder geen ervaring mee en ik kan je
    dus helaas alleen maar even heel veel sterkte wensen!!
    Liefs melanie

#2850319 Quote
    quote: sanne28 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2006 22:15:13'));

Hoi allemaal,

Ik ben nu 10 dagen overtijd, ik heb vorige week 3 stesten gedaan die alle 3 negatief waren. Maar ik had wel gevoelige borsten, onzettend moe, en veel plassen.
    Ging ik vandaag naar de dokter ben ik schijnzwanger.
    Ik was te overdonderd omte vragen of dat vaak voorkomt. Ik heb nu ook buikpijn. En mijn lijf voelt zich zwanger. Mijn man was ontztenned teleurgesteld, maar ik kan het nog niet geloven, ik blijf hoop houden dat het wel zo is terwijl ik weet dat dat niet goed is. en dat het niet zo is.
    Heeft iemadn hier ervaring mee?
    Groetjes Sanne

Heej Sanne,

Ik heb er idd weleens van gehoord, maar kon het eerst ook niet geloven, die vrouw had alles al gekocht, babykamer enzenz. Zei dat ze naar de vk ging en alles wat met zwanger zijn te maken had, had zij ook. De dokter kon zeggen wat hij wou maar ze bleef er zelf bij dat ze echt zwanger was! op den duur moest ze er toch aan geloven omdat er na 9mnd niets gekomen was. Bij haar zat het echt tussen dr oren, ze wilde het zo graag, kan mezelf er wel wat bij voorstellen, maar dit was echt erg, alles gekocht enzo. Nu is ze dan wel echt zwanger, maar je snap wel dat iedereen zoiets had van, jaja tuurlijk.. Wel zielig allemaal maar je doet er niets aan.

Ik hoop voor je dat je echt zwanger bent, ik denk aan je!

#2850402 Quote

Hoi allemaal,

beadnkt voor jullie steun. Maar de dokter had het mis. gelukkig! ik was gewoon overtijd. Ik ben vandaag ongesteld geworden. wel jammer maar nu weet ik het in iedre geval zeker. Weet ik ook waarom ik buikpijn had gister. Ik begrijp nu veel beter hoe het voelt om iets te verwachten en dan niet zwanegr te zijn. We waren er niet echt mee bezig, maar het was wel erg welkom. Mijn man was nog het meest teleurgesteld, nu weet ik ook hoe graag hij het wil. Terwijl hij van te voren altijd zei er nog niet helemaal klaar ervoor te zijn i v m de financien. Maar het blijkt dus ook dat dat voor je gevoel niks uitmaakt.
    Waar ik nog het meest boos om ben is mijn schoonmoeder, ik had al 3 keer negatief getest voor dat we naar de dokter gingen, maar zij zei tegen mijn man dat het al bijna zeker was. daarom rekende hij erop. En was de teleurstelling destte groter. En vandaag toen ze belde en ik vertelde dat ik ongetsld was geworden zei ze dat er dan toch misschien iets geweest was maar dat het niet gehecht had of zo!
    Nou ja zeg ! Net wat je wil horen. Dat je mischien een miskraam hebt gehad. Ik denk liever dat het gewoon een toevalligheid was.
    Mensen in je omgeving kunnen echt niet weten hoe je je voelt.
    Groetjes Sanne

#2850409 Quote

Hoi Sanne,

Hee wat vervelend. Ik heb dat een paar maanden geleden ook gehad. Ik
    denk dat als je het zo graag wilt, dat je dan gaat denken bij alles dat
    het verschijnselen kunnen zijn. Ik was ook 10 dagen overtijd en de
    testen bleven negatief. toen ik me erbij neer had gelegd dat het
    waarschijnlijk dan toch niet zo zou zijn, werd ik ongesteld.Omdat je
    het zo graag wilt, kun je best met je gedachten je menstruatie
    uitstellen. Dat is ook met stress, dan is je menstruatie ook
    onregelmatig.

Wat een vervelende reactie van je schoonmoeder (was toch je
    schoonmoeder, die zei dat je misschien een miskraam had gekregen).
    daarom vertellen wij het pas als het echt zo is. dan heb je ook geen
    mensen die voor je gaan denken en zich ermee gaan bemoeien.
    Ik wens je nog veel sterkte.

Groetjes thessa

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850411 Quote

Hoi,

ja daar ben ik het zeker mee eens niet vertellen totdat de test positief is. Maar mijn man is zo close met zijn moeder dat ie het niet voor zich kon houden. Ik had het ook al aan mijn moeder verteld, maar die ziei gewoon dat ik elk moment ongetsld kon worden. Dus ik rekekende er niet zo op.
    Maar mijn man wilde voor dat we naar de dokter gingen al zijn zusssen bellen, daaar heb ik hem gelukkig van af kunnen praten. Hij was er gewoon zo van overtuigd. Hij had het zelfs op zijn werk verteld. Maar zo is hij gewoon, overenthousiast.
    Groetjes Sanne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct