quote: sanne28 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2006 22:15:13'));
Hoi allemaal,
Ik ben nu 10 dagen overtijd, ik heb vorige week 3 stesten gedaan die alle 3 negatief waren. Maar ik had wel gevoelige borsten, onzettend moe, en veel plassen.
Ging ik vandaag naar de dokter ben ik schijnzwanger.
Ik was te overdonderd omte vragen of dat vaak voorkomt. Ik heb nu ook buikpijn. En mijn lijf voelt zich zwanger. Mijn man was ontztenned teleurgesteld, maar ik kan het nog niet geloven, ik blijf hoop houden dat het wel zo is terwijl ik weet dat dat niet goed is. en dat het niet zo is.
Heeft iemadn hier ervaring mee?
Groetjes Sanne
Heej Sanne,
Ik heb er idd weleens van gehoord, maar kon het eerst ook niet geloven, die vrouw had alles al gekocht, babykamer enzenz. Zei dat ze naar de vk ging en alles wat met zwanger zijn te maken had, had zij ook. De dokter kon zeggen wat hij wou maar ze bleef er zelf bij dat ze echt zwanger was! op den duur moest ze er toch aan geloven omdat er na 9mnd niets gekomen was. Bij haar zat het echt tussen dr oren, ze wilde het zo graag, kan mezelf er wel wat bij voorstellen, maar dit was echt erg, alles gekocht enzo. Nu is ze dan wel echt zwanger, maar je snap wel dat iedereen zoiets had van, jaja tuurlijk.. Wel zielig allemaal maar je doet er niets aan.
Ik hoop voor je dat je echt zwanger bent, ik denk aan je!