Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20670 Mijn Mannetje Wil Gelukkig Ook Weer

• Auteur

Hoi dames,
    Gisteren zat ik een beetje in een dipje.
    Mijn mannetje twijfelde over een tweede. Nou die twijfel is gelukkig helemaal weg!
    We hebben even een goed gesprek gehad. Onze zoon trekt qua gedrag wel weer bij
    en (was vandaag superlief) leert vast ook snel praten.
    Door de drift van onze zoon zag mijn mannetje het even niet meer zitten. Maar hij kan er nu ook wat beter doorheen kijken gelukkig en staat weer helemaal achter ons
    besluit om ervoor te gaan.. Gelukkig!
    En ik schreef gisteren dat ik dacht ongi te worden maar nu weet ik het niet meer zo
    zeker omdat de verschijnselen helemaal wegzijn. Geen geurtjes, geen rugpijn, niet zo
    chaga. We zullen zien. Morgen is mijn NOD en ik ga donderdag testen als het er nog
    niet is. Spannend. Hou gewoon rekening mee dat ik ongi moet worden dan is hopelijk
    de teleurstelling niet zo groot.. (tegen beter weten in hoor)
    Dames bedankt voor het lezen en de reacties. Dat had ik echt even nodig.
    Liefs Melanie

#2850302 Quote

hoi Meltje,
    Lekker dat jullie er nu weer samen voor gaan..
    En nog beter dat je je nod bijna hebt, en je niet meer zo lang hoeft te wachten..!!!!
    Ik denk altijd als mijn kids wat druk zijn of soms gewoon even een paar dagen vervelend..dat je er beter meer kan hebben, omdat je alle aandacht dan niet op 1 hoeft te richten..ja toch?
    Hoop voor je dat je nod goed uitpakt, en we horen het wel weer..
    Moet zelf nog wachten tot 12 juni…ieieieeeeeeeee!!
    Liefs R

#2850323 Quote

Hee Mel,
    Ben blij dat je mannetje er ook weer voor gaat. En als kinderen ouder worden veranderen ze toch….kleine kindjes kleine zorgen, grote kindjes grote zorgen zei mijn moeder altijd
    Veel succes en we duimen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct