Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20674 Echo Was Zwaar Klote

• Auteur

he meiden heb gister de echo gehad het zag er in het begin goed uit maar achter af vertelden ze me dat het vruchtje binnen een week zijn uit gang zou moeten vinden.
    anders zullen zij het doen.
    want mijn gezondheid gaat te snel achter uit het is het beste voor mij zeiden ze.
    ik zakte door mijn benen toen ik het hoorde. maar ik moet ook weer door en denk ook ff niet meer aan een zwschap. maar ik ga ook niet meer aan de pil ofzo wat er gebeurt gebeurt maar. positief blijven helpt altijd.

meiden veel klus plezier maar weer

liefs berna

#2850322 Quote

Hee Berna, wat kl*te zeg!!!
    Maar jouw gezondheid gaat nu wel voor hoor. Moet er niet aan denken wat er anders verder had kunnen gebeuren. Ik wens je heeeeeeel veeeel sterkte om alles te verwerken, zal aan je denken. Wou dat ik wat meer voor je kon betekenen, maar kan er alleen maar zijn……

#2850324 Quote

oh super lief dank je wel.
    je hebt gelijk gezondheid gaat voor en mijn schatje van 2 ook dus moet ook gewoon door kunnen gaan voor haar. het domme  is ook dat mijn hele familie niet eens weet wat er is kan het gewoon niet verteleen maar heb super veel steun aan mijn man en de kleine.  

dank je wel voor je lieve reactie.

liefs berna

#2850328 Quote

hoi,

Wat is dit zwaar kloten voor je! ik wil je daarom graag veel sterkte wensen! en je eigen gezondheid is natuurlijk ook erg belangrijk!

#2850331 Quote

veel sterkte meid.echt zo triest dat zoiets moois als zwanger raken zo'n ellende kan veroorzaken.ik hoop dat t snel vanzelf tevoorschijn komt en je geen ingreep nodig hebt.
    groetjes kari

#2850352 Quote

tja de teleurstelling was al groot, en is alleen maar groter geworden hoor ik…
    wat klote voor jemeid.
    alle steun van de wereld voor je. kop op, het komt vast weer goed.
    dat hoop ik tenminste van harte voor je
    dikke knuffel

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850374 Quote

Hoi,
    Ook ik wil je even een heel groot hart onder de riem steken. Bij gebrek aan wat anders
    Ik hoop dat jij hier goed doorheen komt en dat het vruchtje zelf zijn weg gaat zoeken.
    Heel veel sterkte gewenst.
    Gelukkig heb je een lieve man en een schat van een dochtertje, ben je iig niet alleen.
    Liefs Melanie

#2850447 Quote

Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe. En ik hoop dat het gauw weer goed met je gaat. Kop op

Liefs Linda

#2850471 Quote

heey liefie
    echt weer pleures nieuw om zo te horen…
    ik hoop gewoon het beste voor je en dat je vooral; heeeel snel opnieuw een kindje mag krijgen,KUS moniek!!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct