Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20675 2 Dagen Overtijd

• Auteur

…. maar ja dat zegt nog niks.
    Vorige keer had ik netjes een cyclus van 28 dagen, dus ga er nu gewoon vanuit dat het wat langer duurt. Elke keer als ik naar de wc ga denk ik nu zal het er wel zijn. Maar nee!
    Ik probeer gewoon niet te hopen, want ben bang dat het anders zo tegen valt.
    Heb ook alleen maar last van mijn buik. Soms een ongi gevoel, maar ook vaak net alsof er onderin mijn buik iets ergens tegnaan drukt.
    En (wat ik wel raar vind) een soort spierpijn al een week. Onderin in buik aan de zijkanten.

Maar meiden zoals ik al zei! IK GA NIET HOPEN.
    We zien wel hoe het loopt.

Liefs von

#2850321 Quote

Wij gaan natuurlijk wel voor je hopen en duimen
    Het kan idd alle kanten op gaan, maar het liefst alleen de goeie hoor.
    Doe anders volgende week een test als je het vol kan houden. We lezen het wel. Groetjes

#2850326 Quote

Hoi Von,

Wanneer ga je testen als je dan nog niet ongi bent? Ik zal zeker voor je duimen!!!

Groetjes NAthalie

#2850329 Quote

hoi von

ik wil je geen valse hoop geven, maar…
    spierpijn is een goed teken, ik ben nu 5 en een half week zwanger en heb ook spierpijn in mn buik af en toe(vooral sávonds)
    ik duim voor je

groetjes marjo

#2850330 Quote

He meiden

Bedankt voor jullie berichtjes!!
    Ik ga denk ik zondag testen. Zou dat te vroeg zijn?
    Dan hebben we s' morgens lekker de tijd en is mijn hubbie er ook bij.
    Dat kan ik nog wel volhouden. Heb namelijk nog steeds het gevoel alsof die duiveltjes er toch komen.

Liefs!

#2850332 Quote

spannend von!zondag testen is niet te vroeg hoor.ik zou gisteren al getest hebben als ik jou was.je weet nooit.als ie dan negatief is zegt t nog niks zolang er geen duiveltjes zijn..
    ik hoop t voor je!!
    groetjes kari

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct