Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20676 Sorry Een Aantal Dagen Niet Op Apost Forum Geweest

• Auteur

Hallo Dames,

Sorry als ik de laatste week afwezig ben geweest. Ik hoop niet teveel gemist te heben. Kan iemand anders even een samenvatting maken van de belangrijkste gebeurtenissen?

Zoals sommige wel al gelezen hadden had ik een probleem met gezwollen en geirriteerde schaam lippen. Op aan raden een paar van jullie gebeld naar de HA.
    Gezegd dat er een kans op zwangerschap was en ik kreeg een soort eitjes. Daar begint het verhaal. (Diegene die ook een schimmelinfectie hebben gehad kennen het wel denk ik.) Voor het naar bed gaan het eitje geplaatst. In slaap gevallen en dat niet makkelijk want het voelde gewoon niet lekker. Om 3 uur 's nachts wakker. Het leek nog 5 keer erger geworden. Na veel draaien weer in slaap gevallen. De hele dag enorm geirriteerd.  Tegen de  avonds ineens krampen in mijn buik echt niet fijn. (Leek op een constante wee van 6cm ontsluiting). Die nacht maar geen ei meer gelegd (Grapje HI HI) Ik heb er eigenlijk 3. Ik ben de rest van het weekend doodziek geweest en heb alleen maar geslapen. Nu loop ik rond als een zombie. De buikkrampen zijn binnen twee dagen weggetrokken maar ik heb nu keelpijn. Dus het lijkt dat ik de griep erbij heb gekregen. Anders krijg ik die nooit behalve toen ik zwanger was van mijn zoon. Hopen mag…..toch! Al met al niet genoten vna het mooie weer en het lange weekend. En nog steeds beroerd….snif snif.

DAnk je voor je luisterend oor en dat ik even mocht spuwen!

Lucht lekker op. Ik ga weer kappen want ik ben alweer uitgeput. Tot later

Groetjes Nathalie

#2850344 Quote

Goh Nathalie,

Wat een gedoe allemaal, hoop dat je inmiddels weer beter voelt!!!

Ja had je inderdaad al een tijd je niet gezien!!!

Kan me indenken dat je niet zit te wachten op het forum als je niet goed voelt!!!

Maar ik hoop dat het snel beter met je gaat en dat je gewoon ook zwanger bent oké!!!

Nou meid sterkte en tot snel maar weer eens!!!

Liefs Sandy

#2850349 Quote

Jee, wat een gedoe. Ik  heb ook wel eens zo'n kuurtje gehad en vond het ook niet prettig.
    Misschien was je weerstand al vermindert omdat je zo al even rondliep.
    Maar duurt het te lang zou ik als ik jou was wel even met de huisarts bellen hoor.
    Gezondheid gaat voorop als je zwanger wilt raken toch?
    Vel succes en hopen mag altijd!!!!

#2850372 Quote

Hoi,
    Die kuurtjes zijn mij ook bekend.
    Inderdaad word het wel eerst erger voordat het beter word, maar ik kan nou niet zeggen dat ik er ziek van werd hoor..
    Komt dat wel daardoor? Of heb je iets anders onder de leden?
    Ik heb nu andere pilletjes gekregen, al in het voren, zodat ik ze kan nemen als ik het  aanvoel komen..
    Zat nl elke maand net voor ongi bij de arts omdat ik weer jeuk kreeg. Is ws hormonaal bij mij..fijn…
    Succes, en anders gewoon terug gaan hoor!
    Groet R

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct