Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20677 Rare Vraag Mischien

• Auteur

halo ik heb een vaaagje ben danischa 16 jaar kan je van sperma insliken langst je mond oook zwanger worden wie kan mij aub helpen zo snel mogelijk want anders moet ik voor een morning after pil avast bedankt danischa

#2850333 Quote

nee dat kan niet
    jullie moeten echt gemeenschap hebben gehad
    dus maak je maar niet druk

groetjes renata

#2850335 Quote

Ik sluit me helemaal bij mij   voorgangster aan.
    Je moet er idd gemeenschap voor hebben gehad.

Groetjes Anouska

#2850347 Quote

hai danischa,
    zoals de meiden hiervoor al zeiden, kun je onmogelijk zwanger worden via je mond. Maar wil toch nog even wat toevoegen. misschien moet ik eigenlijk mijn mond houden, maar schrik ervan dat je 16 bent en sex hebt, terwijl je er niet veel vanaf weet.
      Ik wil je op je hart drukken, flink op het internet opzoek te gaan naar informatie over sex en hoe je dit veilig kunt doen. Je kunt van sperma slikken namelijk wel een soa krijgen.en dat is in sommige gevallen zeer ernstig. Slik aub nooit meer sperma, zolang jij en/of je bedpartner wisselende sexuele contacten hebt. je speelt op die manier met je eigen gezondheid en dat kan heel gevaarlijk zijn.
    Pas goed op jezelf hoor en laat je niets dwingen! zonder slikken kun je namelijk een jongen prima  pijpen met condoom(met smaakje, anders beetje vies vind ik zelf)
    xxx Annette

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct