Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20679 Hoi Roza2006

• Auteur

hoi roza
    bedankt voor je lieve berichtje
    is de microgynon 30 een 3 fasen pil??
    ik heb (had) de mercilon een gewone lichte pil
    weet niet wat voor verschil in risico het heeft t.o.v. elkaar

zal wel een hele verassing zijn geweest dat je erachter kwam zwanger te zijn
    hoop dat je nu ook snel in verwachting raakt!
    ben eens benieuwd wat het nu wordt bij mij
    ben niet meer zo misselijk maar heb veel kramp of een soort kramp in mijn onderbuik
    bekende ongigevoel maar dan anders

groetjes tamara

#2850502 Quote

Hallo tamaar,

De microgynon 30 is een 1-fasepil..
    En ja dat was zeker een enorme verassing haha!!
    Mijn vriend en ik hadden nog maar 9 maanden een relatie en we woonden nog beiden thuis.. maar we waren ontzettend blij!!

Nu slikte ik diane 35 en dat verschil merkte ik meteen!!
    ik ben vorige maand niet ongi geworden dus had helemaal kriebels maar elke test gaf negatief aan..
    deze week alweer niet ongi geworden maar had vanmorgen weer een negatieve test bij de assistente van mijn HA.. dus zwanger ben ik niet
    moet straks mijn HA bellen en overleggen wat we nu doen want 1 keer de menstruatie overslaan kan wel, maar 2 keer word een ander verhaal..
    volgens de assistente kon het zijn dat mijn pil te zwaar was en daardoor nu mijn menstruatie wegblijft..(maarja.. heb dan waarschijnlijk ook geen ovulatie)
    Heel vreemd allemaal
    Heb nog liever gewoon de duivels dan dit..!!!!!
    Maar ik wacht af wat mijn HA straks zegt..

Groetjes!!

#2850619 Quote

hey roza,
    ja das idd een heel ander verhaal goh wat een raar iets eigenlijk hopenlijk ben je gewoon toch zwanger , dat hoor je wel vaker laten we het hopen he
    succes en we horen het he!
    gr. tamara

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct