Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20680 Weet Het Echt Nie Meer Ben Beetje Bang

• Auteur

Hallo allemaal daar ben ik weer…

Heb een maand geleden een miskraam gehad!!! Echt heel naar, dacht niet dat het zo moeilijk was!!! Want als je lichaam het afstoot is het niet goed geweest dus beter zo dacht ik altijd maar als je het zelf meemaak is het toch anders!!! Maar ja nu zijn we weer verder gaan oefenen en wat denk je weer overtijd, maar negatieve test had een vrijdag ongi moeten worden maar ben het nog steeds niet. Die klote testen ook hier wordt je zo vreslijk chagereinig van!!!   Ik voel me wel wanger maar ja dat kan ook tussen de oren zitten natuurlijk!! Wat moet ik nu??? maar weer wachten zeker??? En over een paar dagen maar weer testen!!   We wachten maar weer rustig af!!

Groetjes een geiriteerde Liza

#2850343 Quote

Hoi Liza,

Weet best dat het frusterend is allemaal, maar wil je toch adviseren nog een aantal dagen te wachten tot het hormoon hoger is!!!

Heb zelf ook een maandje terug en mk gehad, maar woon in Duitsland en daar moet je 2 maanden op je ongi wachten voordat je weer zwanger mag raken!!! Dus wij mogen weer in juli oefenen, hoop zo dat het lukt, maar moet ook afwachten!!! Heb jij ook nog weleens een dipdag dat je steeds er aan moet denken   of heb ik dat alleen??? Ben nog best verdrietig erover vooral als er weer iemand met een buikje aankomt, dan denk ik dat had ik nu ook zo ongeveer moeten hebben!! Maar ja ik gun het gewoon iedreen het is ook zo bijzonder gevoel!!!

Wens je veel geduld en ga hard voor je duimen hoor!!!

Liefs Sandy

#2850345 Quote
    quote: duits meisje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2006 14:01:15'));

Hoi Liza,

Weet best dat het frusterend is allemaal, maar wil je toch adviseren nog een aantal dagen te wachten tot het hormoon hoger is!!!

Heb zelf ook een maandje terug en mk gehad, maar woon in Duitsland en daar moet je 2 maanden op je ongi wachten voordat je weer zwanger mag raken!!! Dus wij mogen weer in juli oefenen, hoop zo dat het lukt, maar moet ook afwachten!!! Heb jij ook nog weleens een dipdag dat je steeds er aan moet denken   of heb ik dat alleen??? Ben nog best verdrietig erover vooral als er weer iemand met een buikje aankomt, dan denk ik dat had ik nu ook zo ongeveer moeten hebben!! Maar ja ik gun het gewoon iedreen het is ook zo bijzonder gevoel!!!

Wens je veel geduld en ga hard voor je duimen hoor!!!

Liefs Sandy

Ik hoefde niet te wachten, maar was ook maar 6 weken jij misschien wel langer. Ik ben inderdaad nog steeds wel eens verdrietig!! Zeker als ik mijn vriendin zie met haar wel dikke buik.

#2850346 Quote

Ja gek is dat je dan allemaal mensen om je heen zwanger ziet worden en jij wilt dat ook zo graag das ook erg frusterend hé!!! Maar goed voor ons komt het ook wel het is te hopen dan hé!! meid succes!!!

#2850420 Quote

Hoi liza,

Ik herken je gevoel. Heb ook in januari een miskraam gehad. Je wilt het
    zo graag en dan gaat het mis. Je weet dat het beter is zo, maar je
    gevoel (en hormonen) zeggen anders. Ik had ook een aantal keren dat ik
    overtijd was daarna. Het ziet deels tussen je oren, omda tje zo graag
    wilt dat je zwanger bent. Je gaat op alles letten, heb ik grote tepels,
    doen mijn borsten pijn enz. Je moet echt proberne je gedachte op iets
    anders te zetten en gewoon flink te "klussen". Dat is makkelijker
    gezegd dan gedaan, dat weet ik zelf ook, maar je kunt het toch niet
    sturen zoals jij wilt.
    succes ermee en blijf praten, dat helpt.

groetjes thessa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct