Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20683 Yes Yes Ben Aangenomen

• Auteur

het bedrijf waar ik een paar weken een project moest werken, daar ben ik aangenomen voor minstens 4 maanden, en waarschijnlijk daarna nog langer
    ik was zo goed bevallen dat ze me dat hebben aangeboden
    het werk wat ik eerst deed was niet echt boeiend, maar nu doe ik waar ik goed in ben….
    ben zo blij, helemaal omdat ik bang was dat ik geen inkomsten meer zou hebben, met de bruiloft en een eventueel kindje
    we kunnen het goed gebruiken…
    en het mooie is dat als mijn contract niet wordt verlengd, dat ik dan genoeg heb gewerkt voor een ww uitkering, mocht ik dan zwanger zijn en niemand me aan willen nemen…
    je weet nooit hoe het loopt he
    ben in ieder geval 3 dagen overtijd en was vanmiddag zelfs weer een beetje misselijk hihi
    tja we zullen zien
    ik heb het lekker druk gehad, de dagen vliegen voorbij, maar als het goed is is het nu weer wat rustiger
    kuskus

#2850360 Quote

Dat is het eerste goede bericht. Op naar het tweede……….

#2850366 Quote

Hoi Fiepke,
    Dat is nog eens goed nieuws!!! Ben blij voor je.
    Haalt de druk ook een beetje van de (financiele) ketel af he?
    Knap trouwens dat je nog niet hebt getest. Ik geloof niet dat ik zo lang zou kunnen
    wachten. Ben niet zo'n ster in geduld hebben ben ik bang..
    Ik hoop dat je binnenkort nog meer van dat goede nieuws hebt!
    Liefs Melanie

#2850383 Quote

ja goed he
    ik hoop dat ik het naar mijn zin blijf houden zoals ik het nu heb maar daar ga ik wel vanuit.
    het is voor 32 uur dan heb ik lekker een dag in de week vrij
    ik hoop ook dat ik meer goed nieuws heb hihi
    mijn cyclus was een beetje rommelig, mijn nod lag tussen maandag en vrijdag,
    maar omdat ik afgelopen maandag 2 weken geleden krampen had, dacht ik dat dat mijn ovulatie was.
    daarom hoop ik nog niet te hard…
    maar het fijnste is dat ik niet thuis zit, zodat ik er niet zoveel mee bezig ben met het zwanger worden of zijn enz
    het enige wat ik heb is dat ik iedere keer als ik naar de wc moet, bang ben dat de duivels er zijn. maar tot nu toe nog niet!

#2850384 Quote

Wat fijn voor je!!!!!!!!

wat voor werk ga je doen??

liefs LA

#2850388 Quote

nou ik was al 2 weken aan de gang voor een soort project en dat zou binnenkort gewoon aflopen, maar ik was zo goed bevallen dat ik mocht blijven
    administratief werk, das wat ik meestal doe…
    ben er wel erg blij mee

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850397 Quote

tuurlijk ben je er blij mee!!!

liefs LA

#2850421 Quote

ja echt kei
    nu maar hopen dat ik ook nog eens een kindje draag, dan ben ik helemaal in de 7de hemel
    kus

#2850423 Quote

Hé die Fiepke,

Ik volg jouw perikelen met spanning.. Al ooit gedacht aan een boek schrijven? Ik vind dat je leuk schrijft en wordt erg nieuwsgierig naar die testuitslag. Maar het feit dat je nu dit positieve bericht hebt betekent dat je in een positieve vibe zit. Misschien komt er dus nog meer. Ik wacht in spanning op een reactie uwerzijds,

Met vriendelijke groeten,

M3

Bijlage: felicitaties voor de nieuwe job.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct