Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20688 Even Voorstellen

• Auteur

hallo allemaal ik ben bibi 25 jaar ik heb een dochterje van 5 was vorig jaar zwanger van me zoontje ik was 35 weken zwanger en kreeg toen opeens last van harde buiken bleek het dat me placenta was losgelaten met 35 weken en is overleden ben nu druk bezig met de derde dus ik zit nu in ronde 3 iedereen die zwanger is vanharte gefeliciteerd

#2850385 Quote

Hoi Janisha.
    Welkom hier!!
    Wat een verhaal zeg, na 35 weken reken je toch alleen nog maar op een goede afloop..
    Wat zullen jullie het moeilijk hebben/gehad..
    Succes, en knap dat je het alweer aandurft..
    We duimen ook voor jou…
    Groet R

#2850389 Quote

joh dat lijkt me wel moeilijk
    maar ook voor jou is er weer goede hoop!
    succes met klussen en veel plezier

#2850448 Quote

Hoi Janisha,
    Tjonge wat een verdriet moeten jullie hebben gehad. En nog steeds wel denk ik.
    Bah voel echt met jullie mee.
    Gelukkig ben je er wel een beetje mee in het reine gekomen en durven jullie het aan
    om voor een derde te gaan. Petje af hoor.
    En ik wil je dan ook welkom heten hier op dit gezellige forum en ik hoop dat je snel
    weer zwanger mag worden.
    Liefs Melanie

#2850450 Quote
    janisha  halo ik heb een dochter van 9 en in noveber 2005 oook mijn meisje kyara verlooren aan en plasenta los laating ben nu met de eerste ronde weer bezig liefs jolanda
    #2850451 Quote

sorie ik was 40 weeken en 4 daagen hoop dat nu ales goed ga jolanda

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct