Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20689 Een Vraagje Voor Alle Zwangeren

• Auteur

wanneer jullie hebben geklust liep er ook sperma uit en bleek toen later tog dat je zwanger was dringende vraag.  

#2850378 Quote

Hoi Hoi

Ik ben wel nog niet zwanger maar ik heb een zoontje
    van 20mnd.Het is vrij normaal dat er sperma terug
    loopt hoor.Daarover hoef je je geen zorgen te maken.
    Blijf anders nog een poosje liggen misschien helpt het.
    Ik hoop dat je gauw zwanger wordt.

Groetjes anita

#2850379 Quote

hoi janisha

ik ben 5 week en 3 dagen zwanger van de 1e.
    ik was na 4 maand al zwanger en bij mij liep er altijd sperma uit, heel normaal dus. ook ben ik nooit langer omhoog blijven liggen ofzo om het vast te houden…
    dus.. mijn advies, gewoon normaal doen en er niet teveel mee bezig zijn dan komt het vanzelf goed en trouwens ik was er wel teveel mee bezig en bij mij kwam het ook goed!

groetjes marjolein

#2850381 Quote

harstikke bedankt voor jullie berichtjes ik zal het onthouden

#2850418 Quote

HOI Janisha,

een goede vraag… ik vroeg me dat dus ook af, maar het is dus normaal.

#2850475 Quote

hee meis.
    heb een gek antwoord,maar ik ging altijd 5 minuutjes liggen op bed  met mijn benen recht omhoog tegen de muur.met een kussen onder mijn   onderrug.Als ik zo ging liggen dee ik er wel even een handdoek o.i.d. voor houden….
    maar als je zo ligt Dan loopt het een beetje naar boven.
    Maar het moet er juist uitlopen,anders zou het gaan ontsteken.
    Bovendien is er voor een bevruchting alleen een zaadje nodig en niet al het"sap"
    dat heb je zelf ook dus ze komen heus wel;vooruit!!!(sorry hoor misschien beetje vies)
    kussss moniek

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850478 Quote

Een paar sappige details:

De keer dat het raak was, hebben we drie keer gevreeën. De eerste keer was op de wc in 't ziekenhuis. Ik zat rechtop terwijl mijn man op het toilet zat, weinig benen omhoog en blijven liggen dus…

Tweede keer voor slapen, dus toen lag ik wel, maar de derde keer was 's ochtends voordat ik ging sporten: aerobics. =springen… Zegt genoeg denk ik!
    Twee v.d. drie keer heeft de zwaartekracht niet meergewerkt en toch raak!
    De mannelijke vertegenwoordigers weten hun weg waarschijnlijk toch wel te vinden, wees niet bang.
    Er wordt wel gezegd dat liggen met een kussen onder je billen geen kwaad kan, dus wat let je? Veel succes!!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct