Hee Fiepke
Nee, ik ben er nog, hoor! Ik heb voornamelijk gelezen en weinig geschreven de laatste dagen. Ik merk dat ik wat selectiever ben geworden en reageer niet meer op alles. Veel nieuwe namen ken ik niet (daarom zijn ze nieuw, he he…). Ik ben een persoontje dat behoefte heeft aan overzicht en als ik met veel mensen aan het kletsen ben via verschillende discussies, dan wordt ik tureluurs
![]()
Zal de leeftijd wel zijn…![]()
(komt misschien wel arrogant over, maar zo bedoel ik het niet) Dus eigenlijk ben je een heel bijzonder, uitverkoren meiske…! En Moniek/Moi_wannababy natuurlijk!
Van haar heb ik ook al een tijdje weinig vernomen. Ben benieuwd of alles goed gaat daar.
Ik merk ook wel dat er zoveel andere dingen op me afkomen nu. Het is een hele nieuwe wereld voor mij. Heb al 4 (!!!) boeken toegestopt gekregen over zwanger zijn. Maar alles gaat goed met mij. Ik heb weinig last, alleen moe en emotioneel. De hele dag door heb ik wel een licht zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar daar gebeurd nu ook zo veel!
En verder gaat het leven gewoon weer door. Het huishouden is blijven liggen in de weken dat we hoorden van mijn schoonvader en de afgelopen week hebben we een tuinhuis gezet, zodat er ruimte gemaakt kan worden, o.a. voor de babykamer op termijn.
Ben zo benieuwd of alles goed blijft gaan in mijn buik!!!
Na mijn hele verhaal ben ik uiteraard benieuwd hoe het met jou is. Ik las een titel van een berichtje dat je was aangenomen, dus die ga ik nu even bijlezen.
Kuzzzz