Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20691 Woedel En Moiwannababy

• Auteur

zijn jullie nog wel eens in de buurt?
    heb jullie wel nodig hoor nu niet in de steek laten he hihi
    ik ben nog steeds niet ongi1!!
    kus
    hoe is het met jullie zwangerschappen, alles in orde?
    zijn jullie al kleertjes aan het kopen?

#2850433 Quote

Hee Fiepke

Nee, ik ben er nog, hoor! Ik heb voornamelijk gelezen en weinig geschreven de laatste dagen. Ik merk dat ik wat selectiever ben geworden en reageer niet meer op alles. Veel nieuwe namen ken ik niet (daarom zijn ze nieuw, he he…). Ik ben een persoontje dat behoefte heeft aan overzicht en als ik met veel mensen aan het kletsen ben via verschillende discussies, dan wordt ik tureluurs

Zal de leeftijd wel zijn…
    (komt misschien wel arrogant over, maar zo bedoel ik het niet) Dus eigenlijk ben je een heel bijzonder, uitverkoren meiske…! En Moniek/Moi_wannababy natuurlijk!
    Van haar heb ik ook al een tijdje weinig vernomen. Ben benieuwd of alles goed gaat daar.
    Ik merk ook wel dat er zoveel andere dingen op me afkomen nu. Het is een hele nieuwe wereld voor mij. Heb al 4 (!!!) boeken toegestopt gekregen over zwanger zijn. Maar alles gaat goed met mij. Ik heb weinig last, alleen moe en emotioneel. De hele dag door heb ik wel een licht zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar daar gebeurd nu ook zo veel!
    En verder gaat het leven gewoon weer door. Het huishouden is blijven liggen in de weken dat we hoorden van mijn schoonvader en de afgelopen week hebben we een tuinhuis gezet, zodat er ruimte gemaakt kan worden, o.a. voor de babykamer op termijn.

Ben zo benieuwd of alles goed blijft gaan in mijn buik!!!

Na mijn hele verhaal ben ik uiteraard benieuwd hoe het met jou is. Ik las een titel van een berichtje dat je was aangenomen, dus die ga ik nu even bijlezen.

Kuzzzz

#2850459 Quote

ik ben er weeeeeellllll!!!!
    ik zou jullie tog niet in de steek laten!!!
    ik was druk in de weer met kleertjes kopen(een paar er bij,wat zal het…)
    en ik heb het gewoon even heel erg druk gehad met het aan iedereen te vertellen,en sommige reacties waren echt super,sommige om te janken..dus ik had echt even tijd nodig om weer bij te komen.
    volgens de dokter ben ik 3 februari uitgerekend,2 dagen eerder dus.
    dus nu 5 weken en 4 dagen!!hihi
    ben nog steeds zo bang dat ik het niet ben en zou ook niet nog een keer durven testen.
    maar ben ondertussen 11 dagen overtijd en heb echt ongelofelijke borst pijn dus het zal wel….
    ben zo blijjj:D
    maar ook voor fiekje met dr nieuwe baan en dr (waarschijnlijk)kindje<< hoop hoop hoop
    nou ik hoop jullie ook gauw weer te horen ik ben er morgenavond weer hoor kus!!!!!!!!!!!!

#2850462 Quote

Heeee moniek

We doen aan kruisbestuiving! heb net ergens anders op je gereageerd.
    Ik ken je gevoel van bangzijn dat het toch niet zo is! Ik heb zaterdag nog een keer getest en dinsdag weer….

Maar beide keren echt positief! Ik ga morgen naar de huisarts om te vragen hoe nu verder en het te melden. Ben benieuwd wanneer ik uitgeteld ben. De testen hier en daar zeggen 6 of 10 feb.
    Heb je al gelezen dat 'het' al een heel primitief hartje heeft???? Leuk he!!!!
    Ik heb verder weinig last. Tja…. borsten doen pijn en moe, maar niet misselijk ofzo. En een onbedwingbare behoefte aan veel knoflook in het eten… Zal mijn omgeving blij mee zijn…

#2850465 Quote

wahahah nou zolang ze het niet ruiken….
    ik hou helemaaaaal niet van melk en drink het nooit.
    had daarnet zooooon zin in melk ik heb wel een half pak opgezopen!!!!!

#2850557 Quote

Hai Fiepke

Ben je er weer…
    Hoe is het op je werk? En met wachten? Wil de tijd een beetje snel omgaan?
    Ik ben vandaag bij de huisarts geweest. Waarschijnlijk ben ik 10 feb uitgeteld, als alles goed gaat… Hij heeft me daar nog eens extra op gewezen. Werd ik niet echt vrolijk van! Waarom mag een mens niet gewoon blij zijn? We zien wel hoe het gaat. Straks gaat alles goed, heb ik me voor niks druk gemaakt.
    Ben ook zo moe vandaag. Ik kan lang niet meer zo veel als eerst. Ik heb alleen boodschappen gedaan (wel bij 3 winkels en voor de hele week…) en de tuinset vast schoongemaakt voor de mooie week die komt. Ik was zo moe dat ik even op bed ben gaan liggen.
    Maar ben nog steeds moe. Het zal vanavond niet veel worden met mij….

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850572 Quote

ocherme toch
    door de zwangerschap ben je natuurlijk super moe en dan komt dit weer er bij…
    ik moet zeggen dat ik ook helemaal op ben hoor…..
    het wachten gaat soms heel goed en soms kei klote
    als ik op mijn werk ben dan gebruik ik af en toe een tampon voor de zekerheid
    had vanmiddag wel een paar keer een ongi misselijkheid, maar nu niet meer.
    heb het id dat ik wat ben aangekomen, vooral bij mijn buik, broeken zitten strakker maar dat is raar want dat zou ik niet kunnen merken, misschien teveel gesnoept….
    de tijden dat ik niet echt druk bezig ben, dan komt het rotgevoel, het gevoel van het zal wel niet en dan voel ik me even rot…
    ik hoop ook best veel, ook al moet ik dat niet doen, want de vrijdag is nog niet om, en de dag duurt lang en er kan dus ook vanalles gebeuren,
    zucht
    ik snap dat het rot klinkt wat de ha zegt,
    maar ik heb ergens gelezen dat heel veel vrouwen bij de eerste zwangerschap vaak een miskraam krijgen,
    niet druk maken nu he, ik heb het ook maar gelezen, maar ja bij zoveel gaat het ookgewoon goed, maar ik denk dat de ha het daarom zegt.
    ach het komt gewoon helemaal goed.
    wil jij weten wat het is, of juist liever niet?
    kus
    ben zo weer weg en misschien vanavond nog even hier

#2850584 Quote

Ach, ik heb gewoon een klotedag. Even tegen de wereld schoppen en morgen zal alles wel weer beter zijn…
    En jij hebt het ook niet makkelijk, meid. Jij hebt nog de onzekerheid erbij van of je wel zwanger bent. Tampons in heb ik ook vaak gedaan. Anders was ik er elke minuut mee bezig. Met Tampons minder, alleen bij het wisselen. Slim van je.
    Nu lijkt het lang te duren, maar het is vast zo zaterdag!!!! En dan ben ook jij hopelijk ofiicieel zwanger!
    Ik zal de klok stiekum wat vooruit zetten voor je

#2850605 Quote

Trouwens, ik wil wel weten wat het wordt, maar mijn man niet….
    Hebben we dus een probleempje, want ik ben een flapuit. Ik zal dat nooit voor me kunnen houden. Misschien verandert een van ons twee nog van gedachte voor het zover is.
    Zou jij het willen weten?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct