Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20692 Gedachten Ergens Anders Op Zetten

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik heb me een tijdje geleden al aangemeld maar daarna niet zo veel meer gereageert en ik moet mezelf ook bedwingen om niet iedere keer maar naar het forum te gaan omdat ik merk dat ik soms te veel bezig ben met zwanger worden.
    Ik ga nu ronde 11 in en vind het soms wel moeilijk kan soms erg moeilijk me gedachten ervan af houden. Hebben jullie dat ook, en wat doen jullie er aan?

Liefs Paulineke

#2850406 Quote

hallo,

ik snap je wel heel erg goed! als je iets heel erg graag wilt dan blijf je er mee bezig. misschien kun je gedachten verzetten in een goed leesboek of in een eind wandelen (met de hond??). of via je favoriete muziek lekker hard mee zingen!
    Verder veel succes met klussen en hoop dat er gauw een wondertje voor je op komst is!

#2850414 Quote

hoi paulineke
    ik ben er ook constant mee bezig.ik ben echt zo blij dat t weer raak is,want ik zag nu al op tegen de teleurstelling.terwijl we alles bij elkaar pas 5 maanden bezig zijn(tussendoor mk).dus 11e ronde…heftig hoor.misschien scheelt het als je jezelf een ultimatum stelt?dat je het nog 1 keer probeert en dan naar de huisarts gaat?of ben je daar al eens geweest?
    sterkte.hopelijk is t deze maand eindelijk raak.
    groetjes kari

#2850419 Quote

Hoi Kari,

Ik was al bij de ha geweest een paar maanden geleden.
    Maar mijn cyclus liep heel raar door veel stress. Was nl bijna mijn vader verloren.
    Volgens de ha moest ik het voorlopig maar even aankijken want mijn cyclus zou op den duur dan wel weer regelmatiger worden. Wat die nu eindelijk ook lijkt te worden vorige keer 33 dagen en nu 29. Ben al vanaf maart 2005 gestopt met de pil maar in augustus is dat gedoe met mijn pa geweest toen had ik zelfs een cyclus van 100 dagen dus het gaat nu wel de goede kant op.
    We hopen dat het nu toch een deze keren raak is en anders ga ik zeker terug naar de ha.

Liefs Paulineke

#2850424 Quote

Hoi Paulineke,
    Ik ben er ook veel mee bezig, maar dat komt omdat ik dat ook wil.
    Ik geloof niet dat als je er teveel mee bezig bent dat het dan niet zou kunnen lukken.
    Het zal mijn tijd nog niet zijn. Wij zijn vorig jaar juni gestopt met de pil en zit nu in ronde 7, ben ook onregelmatig ongi. Het is geen obsessie voor me en heb veel aan het forum hier, scheelt voor mij stress en deel het liever met meiden dan dat ik me opvreet zeg maar.
    Ik houd me ook genoeg bezig met andere dingen en werk onregelmatig.
    groetjes

#2850427 Quote

zoals je in mijn ander verhaaltje kan zien
    ik heb sinds kort weer een baan
    ik heb maar een week thuisgezeten maar dat was al te veel hihi
    nu ben ik weer aan de gang, en dat helpt heel veel savonds moet ik wel afleiding zoeken dus tv of een boek of zo.
    probeer dingen te ondernemen dat scheelt enorm
    heel veel succes

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850429 Quote

Hallo meiden

Bedankt voor jullie snelle reactie. Altijd wel fijn om de gedachten en dingen van andere te lezen.
    Ik heb ook zeker wat aan dit forum ook al reageer ik niet altijd op berichtjes ik leest ze vaak wel.
    Moet ook zeggen dat ik hier veel antwoorden voorbij heb zien komen op mijn vragen.
    Ik vind het super dat je eigenlijk altijd wel een reactie krijgt ook al kennen mensen je eigenlijk nog niet zo goed.
    Ik vind het super om te zien dat eigenlijk iedereen wel met elkaar meeleeft.

Groetjes Paulineke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct