Hoi,
Mijn man en ik zijn alletwee gestopt met roken. Ongeveer een weer voor ik ben gestopt met de pil. Begin maart zijn we gestopt met roken en midden maart gestopt met de pil.
Dit hebben we met die motivatie gedaan. We hadden zoiets van we kunnen beter nu stoppen, dan dat dadelijk het moment aangebroken is en dan door de zenuwen niet kan stoppen en dan komt er misschien stres van.
Ook een bijkomend voordeel is dat het zaad van de man beter wordt. We hebben er alle twee totaal geen problemen mee gehad (alleen in de eerste week een klein beetje gewoonteproblemen).
Ik ben gewoon superblij dat ik na 12 jaar roken van de een op de andere dag gestopt ben zonder hulp.
Alleen had ik het ook niet gekunt denk ik, maar met z'n tweeen kun je elkaar erdoorheen trekken.
Zelfs op feestjes en als we uitgaan hebben we geen problemen (alleen dat ik meer last heb van andermans rook, raar maar waar)
Als de motivatie er niet is moet je zorgen dat die er komt en dan stoppen, anders werkt het niet…
We hadden trouwens wel nicotinekauwgums gehaald, om te kunnen pakken als het echt niet ging, maar we hebben alletwee er geen van gepakt.
Succes ermee, en ik weet zeker dat je het niet voor niets doet…![]()
groetjes Maui