Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20694 Nod Dag Rond 20 Juniwie

• Auteur

Hoi allemaal,

Wie heeft er ook rond de 20ste juni NOD ????

Kan eigenlijk niet meer wachten, maar ja…

Groetjes Thessa

#2850460 Quote

Hallo Thessa,

nou ik heb ook mijn nod dag op de 20 juni! spannend… want sinds ik gestopt ben met de pil ( 25 april) voel ik me nu eindelijk een stuk beter! had denk ik erg last van het ontpillen kon de hele dag janken, en ontzettend moe niet vooruit te branden gelukkig trekt dit nu langzaam weg en nu maar hopen dat het een keer raak wordt! tot horens.

#2850461 Quote

en natuurlijk veel succes gewenst en dan maar hopen en nagelbijten! in welke ronde zit jij? en hoeveelste kindje? ik in de 2e ronde en het 1e kindje (hopelijk).

#2850665 Quote

Hoi thessa

Ik heb ook mijn NOD rond 20 juni. Het begint nu alweer spannend te worden. Het is dan ook alweer mijn 12e ronde (helaas) en ik moet zeggen dat ik de weken tussen eisprong en NOD als steeds slopender ga ervaren. laten we hopen dat het dit keer raak is!

gr, cee

#2850690 Quote

Laat ik hier ook eens aan "meedoen"… Want ook ik verwacht ongeveer de 20e ongesteld te worden (of nou ja,  ik hoop het dan dus juist niet te worden).  Voor de statistieken: Ronde 2 voor Kindje 4 – en nog net zo spannend. Groet!

#2850712 Quote

hoi, ook ik mijn nod rond de 20e, wij zitten nu in ronde 17, voor ons eerste kindje,
    het duurt zolang hè! hoop dat het nu raak is! maar voelen die ik nog niks, dus ja…wel spannend elke maand he!   succes allemaal, ik zal voor jullie duimen…
    doeg Emmie

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850717 Quote

Hallo,

Ik verwacht ook rond de 20ste ongi te worden.. ( liever niet natuurlijk..),
    Voor mij is dit rond 3, en 2de kindje.
    Het is en blijft echt spannend hoor, steeds weer…( zou het raak zijn ja, nee, ja , nee, voel ik me anders..enz..)
    Maar goed, we wachten wel weer af.

xxxx succes en we gaan er voor !!!!

gera

#2850747 Quote

Hallo allemaal, wat zijn er veel die op / rond 20 juni NOD dag hebben zeg

Ik wens jullie allemaal (en mezelf natuurlijk) heel veel succes. Ik zal
    voor mezelf en iederen heel hard duimen! Hopen dat we het virus nu ook
    allemaal hebben!!!

Groetjes Thessa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct