Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20696 Welke Dag

• Auteur

He meiden,

Ik weet niet zo goed welke dag ik moet nemen wanneer ik echt ongi ben geworden. Dag 1 toen ik wat bruin bloed verlies had of twee dagen later toen de DUIVELTJES echt doorbraken. En ik weet ook niet zo goed hoe mijn cyclus nu is, de laatste keer was 28 dagen en nu 24 of 26. . Hoe kan ik het dan het beste berekenen?

Liefs Linda

#2850440 Quote

Ik zou dag 1 en de langste cyclus aanhouden als je onregelmatig bent. Je kunt waarschijnlijk toch niet precies voorspellen wanneer je ei komt.
    Succes in ieder geval

#2850452 Quote

Dit kan natuurlijk door het ontpillen komen. Weet iemand ook hoe lang dat ontpillen duurt.

Liefs Linda

#2850467 Quote

hoi linda,

hoe lang het ontpillen duurt weet ik niet precies! ik weet alleen voor mezelf dat ik er erg veel last van had toen ik net was gestopt! kon de hele dag wel janken en verschrikkelijk moe! Voel me nu al een   stuk beter en heb het idee dat het de goeie kant op gaat! Verder heb ik wel eens gehoord dat je dat "donkere" bloed ook kunt krijgen van het ontpillen. Veel klusplezier toe gewenst!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct