Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20697 Moi_wannababy

• Auteur

Hoe is het met je, Moniek?
    Heb je veel last van zwangerschapskwaaltjes? Ik heb bijna nergens last van, gelukkig. maar ik doe preventief toch rustig aan, zolang het kan.
    Ben erg benieuwd hoe het met je is nu ik even niets meer heb gehoord!!!

#2850463 Quote

heeey meisie!!!!
    ja ben er weer hoor!!
    heb net ook al geschreven dat iki het ven heel druk had met vertellen aan iedereen en ook met verwerken van bepaalde reacties.
    Ja nou ik heb wel wat kwaaltjes hoor!!!
    in ieder geval worden mn darmen zwaaaaar beinvloed en ik heb steeds ergere pijn in mijn borsten.
    echt vreselijk pijn.
    en word sneller moe en eh     heeeeeeeeeeel snel chago.
    voor de rest niet echt.
    kon het alleen niet laten om wat nieuwe kleertjes voor m te kopen hihi
    ik ben ook heel erg bezig met stoppen met roken en heb er vandaag maar 2 op!!!!!!
    wel moeilijk maar ja volgende week komt de navelstreng en dan moet ik gewoon gestopt zijn!!!!!!
    en jij,heb je nog veel gedaan enzo?
    ook nog veel besig geweest met verkondigen en stiekem een beetje dromen whahhahaa nou ik hoor het wel kusssssssss moniek

#2850472 Quote

Hai Moniek

Nou, aan kleertjes heb ik me nog niet gewaagd. Ik heb wel een aftelkalender en een dagboek gekocht. Ook leuk.   Van een vriendin heb ik een heus Pinkpop 2006 t-shirt maatje 86 gekregen. Lachen! Zij zijn het hele weekend geweest en konden het niet laten dit stoere shirtje te laten liggen.
    Tja, en vertellen, he. Net als jij leuke en minder leuke reacties. Mijn zus deed niet eens de moeite te komen toen ik het haar vroeg. Ik wilde mijn hele familie ineens inlichten op een verjaardag. Zij kon niet omdat ze iemand op bezoek had en het 'voelde niet goed' om haar een half uur alleen te laten. Toen ik dan maar aan de telefoon zei dat ik zwanger was, zei ze "dat dacht ik al dat het daarover ging"… Ik snap niet zo goed waarom ze dan niet gewoon even komt. Is toch een belangrijk moment?!?! Voor mij tenminste, blijkbaar niet voor haar.

Hoe waren jouw reacties?
    verder wel heel leuke reacties gehad, hoor! niet iedereen weet het nog.

#2850473 Quote

wel zout zeg zon reactie van je zus…..
    beetje jammer hoor!
    nou ik had van een tante een reactie die letterlijk zei:meid ik vind het verschrikkelijk…een kwartier later heeft ze me toch voorzichtig gefeliciteerd,
    en mijn bazin was gewoon..boos,beledigd ofzo.
    nam de moeite niet om me te feliciteren ze kon alleen maar doorgaan over dat ik nog niet"gesetteld"ben en daar bedoelt ze mee getrouwd.
    tsjjj…..wat boeit mij het ook!!!
    de rest was heel blij en gelukkig ermee. Zijn vader kon me alleen maar blijven omhelzen(hij wordt 2 keer opa in een half jaar)zijn zus(4,5 mnd zwanger) fantaseerde gelijk over sinterklaas en kerst en pasenEen van mijn ooms heeft al en kinderkamer( nieuw) voor me geregeld en mijn moeder zit gelijk in kindertrans en is gelijk haar huis tot speelhut aan het transformeren hihihi

#2850474 Quote

Toch maar weer even inloggen….

Lullig, zeg van je bazin en tante. Dat ze zich niet kunnen voorstellen dat je niet zit te wachten op dit soort geneuzel. Gewoon lekker focussen op de leuke reacties en laat je niet boos maken! Is niet goed voor de baby

In ieder geval fijn dat je ouders wel leuk reageerden! Mijn moeder heeft al een spaarpot voor het toekomstige spruitje… Het krijgt net zoveel zakgeld als mijn neefje van 6!!!!

#2850476 Quote

haha das alleen maar goed!!!!!
    je weet maar nooit wat de kosten worden!!!!
    nou weltrusten alvast,ik ga mn haartjes wassen en pitten.
    morgen weer n lange dag werken!!!
    kus!!!!!moniek

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct