Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20699 Verdrietig

• Auteur

Heb net vanmorgen een zwangerschapstest gedaan (omdat ik naar de tandarts moet voor een behandeling) en er stond 1 streepje.
    Ik ben daarom ook erg verdrietig. Ik weet het allemaal niet meer…
    M'n vorige ongi is doorgezet op maandag 8 mei, maar zaterdag 6 en zondag 7 is er door het klussen (sorry) bloed vrij gekomen. Wat is nou m'n eerste menstruatie dag?
    Als ik van de 6de uit ga dan kon ik gister al testen en als ik van de 8ste uit ga dan moest ik morgen testen…. ach ik weet het niet meer. Heb het idee dat m'n cyclus langer word en dan wil ik helemaal niet. Dan heb ik geen houvast meer…

We gaan dit weekend overleggen wat we gaan doen. We moeten deze ongi afwachten maar dan nog kan ik niet de duur van m'n cyclus bepalen. Dus ik weet ook niet wat ik moet berekenen voor de volgende x. Ik heb wel wat geprobeerd uit te zoeken maar dan valt m'n vruchtbaarste dag naar mijn idee door de weeks en is dan is mijn mannetje niet thuis. Dan heeft het voor mij ook geen reden om deze cyclus af te wachten en kunnen we net zo goed gelijk naar de huisarts gaan. We moeten gewoon duidelijkheid hebben van hoe en wat en wanneer m'n eisprong is voordat ik begin te roepen welke week mijn hubbie eventueel thuis moet zijn. Ik wil dit overleggen met de huisarts. Heb m'n mannetje gebeld vanmorgen om het te vertellen dat het niet zo was en hij was er ook erg verdrietig van. We hebben deze x zo ons best gedaan. Ben met hem mee geweest in de vrachtwagen in m'n vruchtbare week. We hebben om de dag geklust maar het mocht niet zo zijn.

WAAROM WIL HET NOU NIET…
    sorry moest ik er even uit gooien…

Ik hoop dat jullie mijn gebrabbel nog een beetje volgen. Mijn hoofd is in ieder geval druk in de weer en ik weet het ff allemaal niet meer.
    Ik ben dus nog niet ongi geworden maar dat zal vandaag of morgen wel komen. Ik ga ook maar gewoon naar de tandarts voor m'n fijne   behandeling en wacht wel af.

Meiden veel succes!!!

van  een ontzettend verdrietige Leah

Ps: Wat duurt wachten lang als je zenuwachtig bent voor de tandarts pfff…

#2850599 Quote

Hee Lee!

Gaat het allemaal een beetje…of ben je er goed ziek van…
    Sterkte meis!
    Ik denk aan je!

Deze knuf is voor jou! Het zonnetje gaat ook voor jou weer schijnen!
                                                                Liefs Linnepinnie

#2850483 Quote

he meid

ik zou toch maar ff voor alle zekerheid even wachten en niet alle hoop weg gooien je hebt gelijk dat het nog kan komen ,maar het kan ook gewoon weg blijven(wat ik dus voor je hoop). en anders maar sterk blijven en wachten tot het zo ver is.
    Wat er ook gebeurd kop op.

liefs berna

#2850484 Quote

Lieve Leah,

Vindt het ontzettend rot voor jullie, bah soms is het gewoon ook niet eerlijk allemaal hé!!!

Maar weet zeker dat het bij jullie ook een keer gaat lukken en misschien wordt je gewoon niet ongi laten we dat hopen!!! Ja je wordt er zo moe van het wachetn snap je goed als je iets graag wilt!!!

Probeer toch te hopen dat het goed komt ook al lijkt nu alles zo donker en grijs ook voor jullie gaat de zon weer schijnen!!! Nou heel veel succes bij de tandarts en ga toch weer voor je duimen dat de duivels weg zijn oké!!!

Liefs Sandy

#2850494 Quote

hoi leah,

kom op meid je moet de moed niet laten zakken! het is moeilijk dat snap ik best! maar na regen komt er vast ook een wondertje voor jullie! succes.

#2850496 Quote

Kop op hoor Leah, er is nog hoop!!!!!!!Laten we het beste hopen.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850504 Quote

Hoi Leah,
    Hoe was het bij de tandarts? Hoop dat het een beetje meeviel,..
    En zijn de duivels al gekomen? Hoop van niet natuurlijk. Want het kan natuurlijk best
    nog zo zijn dat je wel zwanger bent, maar dat de test dit nog niet heeft opgepikt.
    Als je over een paar dagen nog niet ongi bent, zou ik nog een keer testen.
    Ik ga heel hard voor je duimen!!!
    Succes met wachten
    Liefs melanie

#2850509 Quote

VOOR AL JULLIE LIEVE WOORD!!!

Ik heb het nu een beetje kunnen laten bezinken en ben wel weer wat rustiger nu.
    Tot nu toe ben ik dus niet ongi geworden dus we wachten het nog maar rustig af.

Tandarts was pittig. Na 5 spuiten in m'n mond te hebben gekregen waren ze met 3 kwartier klaar. De verdoving begint nu steeds meer uit te werken dus ik ben benieuwd hoe het straks gaat.

Meiden ik hou jullie op de hoogte!!!

LEAH

#2850537 Quote

lieve lieve leah
    wat had ik geduimt voor je dat het op je weekje vakantie raak zou zijn.
    maar een beetje hoop blijven houden, de duivels zijn er nog niet
    wat een rotdag moet je hebben zeg.
    nou laat zeker iets weten, en ik blijf duimen hoor
    kus

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct