Heb net vanmorgen een zwangerschapstest gedaan (omdat ik naar de tandarts moet voor een behandeling) en er stond 1 streepje.
Ik ben daarom ook erg verdrietig. Ik weet het allemaal niet meer…
M'n vorige ongi is doorgezet op maandag 8 mei, maar zaterdag 6 en zondag 7 is er door het klussen (sorry) bloed vrij gekomen. Wat is nou m'n eerste menstruatie dag?
Als ik van de 6de uit ga dan kon ik gister al testen en als ik van de 8ste uit ga dan moest ik morgen testen…. ach ik weet het niet meer. Heb het idee dat m'n cyclus langer word en dan wil ik helemaal niet. Dan heb ik geen houvast meer…
We gaan dit weekend overleggen wat we gaan doen. We moeten deze ongi afwachten maar dan nog kan ik niet de duur van m'n cyclus bepalen. Dus ik weet ook niet wat ik moet berekenen voor de volgende x. Ik heb wel wat geprobeerd uit te zoeken maar dan valt m'n vruchtbaarste dag naar mijn idee door de weeks en is dan is mijn mannetje niet thuis. Dan heeft het voor mij ook geen reden om deze cyclus af te wachten en kunnen we net zo goed gelijk naar de huisarts gaan. We moeten gewoon duidelijkheid hebben van hoe en wat en wanneer m'n eisprong is voordat ik begin te roepen welke week mijn hubbie eventueel thuis moet zijn. Ik wil dit overleggen met de huisarts. Heb m'n mannetje gebeld vanmorgen om het te vertellen dat het niet zo was en hij was er ook erg verdrietig van. We hebben deze x zo ons best gedaan. Ben met hem mee geweest in de vrachtwagen in m'n vruchtbare week. We hebben om de dag geklust maar het mocht niet zo zijn.
WAAROM WIL HET NOU NIET…
sorry moest ik er even uit gooien…
Ik hoop dat jullie mijn gebrabbel nog een beetje volgen. Mijn hoofd is in ieder geval druk in de weer en ik weet het ff allemaal niet meer.
Ik ben dus nog niet ongi geworden maar dat zal vandaag of morgen wel komen. Ik ga ook maar gewoon naar de tandarts voor m'n fijne
behandeling en wacht wel af.
Meiden veel succes!!!
van een ontzettend verdrietige Leah
Ps: Wat duurt wachten lang als je zenuwachtig bent voor de tandarts pfff…