Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20703 Boehoe Ze Zijn Er

• Auteur

Bahbah en nog eens bah,
    Ze zijn er weer die verd*mde duivels, vanmorgen was temp inderdaad weer helemaal gezakt.
    Nod dacht ik dus 12 juni, maar cyclus is korter geworden. Das op zich wel beter, want ga dan naar de 38 dagen ipv 42. Het valt me vies tegen, maar zit niet echt in een diepe put(nog niet). Heb nou verschrikkelijke krampen, niet normaal, ben er ziek van, bah.
    Volgende week maak ik eerst een afspraak met de huisarts, kijken wat hij zegt.
    En we gaan weer door met tempen.
    Ik duim dan maar dubbel zo hard voor jullie. Groetjes!!!!

#2850591 Quote

Hoi Deez,

Hé meid wat balen weer voor je!!!

Ja dat de cyclus korter wordt is wel positief, maar ja zwanger zijn zou mooier zijn geweest toch!!!

En dan zo'n receptie sjonge blijft moeilijk hoor, knap dat je daar toch bent heen gegaan!!!

Meid hoop dat de volgende ronde wel raak is   en sterkte hoor!!!

Denk aan je!!!

Liefs Sandy

#2850510 Quote

Hé Deez,
    Balen meid… Ik heb zelf vandaag ook een baaldag.
    Goed zeg dat je naar de dokter gaat. Hoop dat ie wat duidelijkheid voor jullie kan schetsen.

Liefs Leah

#2850528 Quote

shit shit shit….nou daar zat je niet op te wachten natuurlijk!!!!
    Meid, sterkte met verwerken, maar probeer positief te blijven.
    Ook voor jullie  zal het een keertje  gebeuren!!!

Liefs Mienetje  

#2850539 Quote

wat laten ze je toch altijd weer schrikken
    die rotduivels
    het liefste zou je ze zo de nek omdraaien, maar dat gaat niet he
    ik hoop voor je dat het goed gaat bij de dokter.
    en alvast heel veel succes voor de volgende ronde

#2850542 Quote

Hoi Deez, zelf ben ik nieuw op dit forum.. één ding hebben we toch gemeen .. ik schot die duivels ook liever naar de maan x

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850550 Quote

voor alle lieve berichtjes.
    Nou heb ik wel dus mijn dipmoment. Hadden een receptie op het werk, maar dan andere locatie. Iedereen had kinderen mee of kleinkinderen en iedereen die vroeg wanneer ik kinderen wilde of keken naar mijn buik. Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil veel pukkels en ook daar vragen over…..bahbah.
    Mijn mannetje komt zo thuis en dan kan ik hem ook nog vertellen dat hij dit jaar niet het cadeautje wat hij wilde voor zijn verjaardag krijgt.

#2850554 Quote

ocherme wat moet jij je rot voelen zeg
    maar ook voor jou komt het een keer, kop op blijf positief denken, weet dat het moeilijk is maar toch proberen!!!
    knuffel

#2850568 Quote

Hee lieve Deez!
    Wat klote zeg…die stomme dingen ook altijd!
    Wel beter dat je cyclus korter lijkt te worden.
    Iedere dag korter is mooi meegenomen toch…
    Meis, een hele dikke knuffel voor jou.
    En heel veel sterkte even met de teleurstelling en al die eigenlijk even vervelende mensen om je heen met kinderen of met die dikke buik die we allemaal willen!
    Gewoon boven blijven staan.
    We zijn gewoon blij voor ze..maar het is altijd vrij hard als wij dan net die rode dingen in onze onderbroek hebben gekregen!
    Kop op joh!
    Onze tijd gaat een keer komen!
    Probeer positief met ons allemaal door te gaan voor de volgende ronde!

Kus kus Linnepinnie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct