Wilde eigenlijk niet meer constant reageren, maar hier 'moet' ik gewoon even op reageren. Het is al door meerdere gezegd, maar wat n merkwaardige situatie!
Om te beginnen trouwens: Top dat je er helemaal bovenop bent gekomen!!! Heb geen ervaring met bordeline, maar wat ik heb gehoord en weet is dat t toch niet zomaar iets is…![]()
Verder snap ik jouw zus idd niet..Hoe kan ze zoiets zeggen..nou dat moet je niet eens willen begrijpen! Zonder ervaring kan ik ergens indenken wat ze bedoelt met in de schaduw staan en dat ze daar nbepaald gevoel bij krijgt. Dat ze stiekum graag alleen zwanger wil zijn en de 1e met n kindje…tsja zolang ze t voor zich houd en weet dat ze zoiets eigenlijk niet mag denken (zeker niet over je bloedeigen zus) lijkt t me niks ergs…(iedereen wil wel eens ff lekker alleen de aandacht en n primeurtje..toch?!
Maar dat ze jou (en ook je moeder) daarmee gaat confronteren, dat vind ik echt ronduit belachelijk! Ze moet toch rekening met iemands gevoelens houden…Aan de ene kant zou ik haar voorlopig links laten liggen..maar als je altijd goeie band hebt gehad lijkt t me erg moeilijk. Daarnaast kan ik me ook voorstellen dat je haar best mag laten weten wat je ervan vind! Gewoon je gevoel laten spreken en dat ze je erg gekwetst heeft…dat je teleurgesteld bent, etc…(ze weet bovendien niet waar ze t over heeft…niks is erger onderhand dan als je zo graag zwanger wilt worden, en t maar niet lukt! Tsssss
Gelukkig maar dat zij niks te willen heeft..en ik hoop dat je lekker snel zwanger bent!!!! Zou dan ook niet 3 maanden wachten, maar t gewoon lekker al zeggen, heeft zij even pech!!!
Kom op he meid, blijf positief en nu zij zich zo vreemd gedraagt, moet t juist n stimulans zijn om lekker aan de slag te gaan en haar te dwarsbomen. Laten zien dat t heel goed samen kan!!!
XX