Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20707 Misselijk Als Een Hond

• Auteur

hoi lieve mensen

ik schreef al dat ik me zo ziek voelde, ik voel me weer iets beter maar blijf echt super misselijk, en dat rare gevoel blijf in mijn buik, ook steekjes in mijn borsten gaan niet weg. voel me gewoon zo anders!!
    maar word maar niet ongie en test was het weekend nog negatief.
    (april gestopt met pil, had volgens normale cyclus 8 mei ongi moeten worden das inmiddels 8 weken geleden en nog niks) wat nu??…

onzeker kim

#2850515 Quote

8 weken is al wel lang. Je lichaam kan nog aan het ontpillen zijn. Als je je er zelf prettig bij voelt zou ik anders ff met de huisarts bellen. Kan nooit kwaad, daar zijn ze voor hoor!

Veel succes

Lief Leah

#2850517 Quote

hoi leah

bedankt voor je reactie, ik weet nu zelf effe niet wat ik moet doen, duurt dat ontpillen zolang dan??
    als het te lang duurt moet ik maar effe langs huisarta gaan misschien kan hij me meer vertellen, ik weet het effe niet meer hoor!!

groetjes kim

#2850519 Quote

Hoi Kim.

Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk een afspraak maken bij de hs. Het kan zijn dat je niet zwanger bent en nog aan het ontpillen bent. Maar het kan ook zo zijn dat je wel zwanger bent maar dat je weinig hormonen aanmaakt.

Hoe dan ook zsm naar je ha.

Kus Moppie.

#2850529 Quote

bedankt voor de reactie

misschien moet ik dat maar doen jah, ik zal er eens over nadenken en met mijn man overleggen, ik hoop zow dat ik misschien toch zwanger ben

liefs kim

#2850561 Quote

ik hoop ook dat je zwanger bent, maar bij mij duurde het 3 maanden voor ik ongi werd.
    Even langs de huisarts gaan voor advies kan nooit kwaad hoor!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850587 Quote

bedankt voor je reactie, ik heb ook al de hele dag   een hele natte onderbroek het liefst doe ik 3 keer op een dag een andere aan, het is ook echt geen klein beetje maar echt weg veel. al die rare dingen ik weet het ook niet hoor!!

liefs kim

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct