Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20709 Zwanger Worden

• Auteur

Sinds april ben ik gestopt met de pil … elke maand vind ik het spannend of 'the red army' al dan niet komt afgemarcheerd! Deze maand hebben we de strijd verloren… boehoe. Ik weet dat het tot een jaar kan duren voor je zwanger wordt… toch was het een beetje een ontgoocheling… hebben jullie tips voor mij???

#2850525 Quote

hoihoi,

jammer he, als je ongi wordt…. Maar niet getreurd, weer volop kansen deze maand!

Enige tip die ik kan geven en wat ze ook wel aanraden is de week voor je eisprong en de week erna om de dag te klussen. Dan heb je de meeste kans dat het raak is en dat is beter voor de kwaliteit van het zaad dan elke dag klussen.

Heel veel succes en hopelijk is het de volgende maand wel raak!

Groetjes,
    Mienetje

#2850527 Quote

Haloooooooo,

Nog een tip: Niet teveel mee bezig zijn. Gewoon laten gebeuren. Schijnt veel sneller te gaan. En geniet van het klussen het moet niet krampachtig gaan.

Succes ermee kus Moppie

#2850534 Quote

ik woon momenteel in het buitenland en mis soms wel eens een girlytalk … bedankt voor jullie snelle reactie x

#2850543 Quote

Hoi meid,

ja ik ben ook sinds april gestopt! zitten dus een beetje rond dezelfde tijd! hoe lang is jou cyclus? hoop dat je beetje op tijd bent!

balen voor je dat het nog niet gelukt is, hoop dat het snel lukt voor jullie! succes!

x sweety76

#2850546 Quote

hoi hoi   ik ben vanaf eind maart gestopt!!   leuk allemal meiden die ong gelijk gestopt zijn!! kus kus

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850552 Quote

eind maart was ook mijn laatste pil
    ik ben nu een paar dagen overtijd, maar ook een beetje niet haha
    rommelige cyclus, dusafwachten maar….
    het is hier kei tof, ik voel me er super thuis haha

#2850555 Quote

Een tip van mij;
    Doe wat je gevoel je ingeeft en zorg dat het leuk en gezellig blijft.

#2850558 Quote

bedankt voor jullie berichtjes …14 april was mijn laatste pildag (cyclus 26 dagen, 25 dagen)…
    ik hoop dat we samen snel zwanger worden … en voor de zwangere dames onder ons een dikke proficiat x

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct