Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20711 Nieuw Nieuw Nieuw

• Auteur

Hallo allemaal,

Volgens mij deed ik iets niet goed, want ik kreeg geen reactie, dus probeer ik het even zo. Ik ben nieuw hier en sinds april gestopt met de pil na 15 jaar. Lijkt me luek om hier met jullie over mee te praten en alles mee te maken! De eerste maand was ik 25 dagen, de 2de 26 en nu zit ik op mijn 17de dag en gister mijn eisprong gehad…even spannend dus en afwachten. Ik hoop dat het gezellig wordt! Tot typs!

groetjes Sweety76

#2850588 Quote

Hey hoi,

En welkom op dit forum!!!

Is altijd gezellig en je kan je ei kwijt!!!

De meiden zijn allemaal toppers!!!

Nou heel veel succes met zwanger worden!!!

Liefs Sandy

#2850545 Quote

welkom welkom!! het is hier errug leuk!!! kus kus

#2850548 Quote

dank jullie wel! ik geloof idd dat het hier leuk is, heb al paar keer meegelezen voordat ik me aanmeldde. Hoe gaat het met jullie? en hoe ver zijn jullie??Ik heb vele vragen , weet er nog maar weinig vanaf hihihi. wel al veel gelezen op internet, maar tis altijd leuker om er met meiden over te praten die het snappen toch|?

jullie ook veel succes!!!

#2850549 Quote

IK ben eind maart gestopt met de pil en ben nu bezig met ronde 2!!! ben bijna 21 jaar en me vriend is 23!!!

#2850551 Quote
    read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850563 Quote

owwwwwww spannend voor je coortje!!!

succes meid! voo mij is het ff afwachten nu ben op dag 17, gister eisprong gehad en goed geklust hahahaha moet op dag 30 ongi worden geloof ik

xxxxxx

#2850564 Quote

bedankt deez!!

hoe gaat het met jou??

xxxxxxxx

#2850565 Quote

Bahbah, niet veel, zie mijn nieuwe onderwerp van vandaag
    Knufffff

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct