Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20712 Help Klontje Na Plassen

• Auteur

Hoi allemaal,

Alweer even geleden dat ik hier was, maar ik ben er weer. Even een rustpauze zodat ik niet steeds maar met het onderwerp zwanger worden bezig was…

Maar ik heb een probleem/vraag. Ik ging gisteravond plassen en bij het afvegen bleef er een klontje van ongeveer 2 cm aan het toiletpapiertje hangen. IEUW!!!! Maar ik vroeg me af, heeft iemand dat wel eens gehad. Ik moet maandag ongi worden en zou dus theoretisch zwanger (geweest) kunnen zijn… Of zou het komen doordat dit mijn eerste cyclus na de pil is en het dus het ontpillen is?? Ik weet het niet, maar ik word er zo onzeker door!!! Kent iemand het?????

groetjes Baukelientje

#2850608 Quote

hee baukelientje

ja ik ken dat. ik heb dat net voordat ik mij eisprong krijg. afgelopen maandag had ik ook een slijmerig klontje en 1,5 dag later was mijn eisprong. dus mischien heb je nu juist je eisprong gehad. als je net gestopt bent met de pil, duurt soms je ongi de eerste keer langer. hoeft niet, maar kan wel. ik denk dus dat je nu je ei snel krijgt. tel er 14 dagen bij op en dan heb je ongeveer de datum dat je ongi moet worden. tis een richtlijn dus meer niet.

succes!!

x sweety

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct