Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20713 Help

• Auteur

hee meiden

kunnen jullie me mischien helpen en een antwoord geven op mijn vraag??
    ik had afgelopen maandag veel slijm (getsie) verlies en een slijmpropje. normaal is dit dan toch het teken dat je eisprong eraan komt?? en wat blijkt, na de ovulatietest niks!! de dag erop niks!! pas woensdag gaf hij mijn LH piek aan! hebben jullie dit ook wel eens gehad? ik heb voor de zekerheid maandag en dinsdag maar geklust en vandaag hahaha dus nu ff afwachten want mijn cyclus is langer deze keer als ik pas mijn ei had gister…verwacht dus rond de 30ste dag ongi te worden…of eigenlijk hoop ik dirt niet natuurlijk!! kun je trouwens na 2 dagen al zwangerschapverswchijnselen hebben of is dat alleen maar in mijn hoofd???

bedankt alvast!!!

xxxxxxxx sweety

#2850606 Quote

Bedankt! Misschien dat ik dat ook zal doen.

#2850579 Quote

hoi fiepke

ik ben in april gestopt, toen cyclus van 25 dagen gehad en daarna cyclus van 26 dagen. nu iets langer dus!!   en jij??

bedankt voor je reactie!!

xxxxxxxxxx

#2850581 Quote

ik ben in maart gestopt aan het eind
    ik heb een cyclus gehad van 32 dagen, maar dat was volgens mij meer door de spanning
    mijn cyclus van nu moet ik nog afwachten
    ben nog steeds niet ongi en mag het eigenlijk niet overtijd noemen, maar oe het soms wel haha

#2850582 Quote

achhhhhhhhh wat spannend voor je fiepke!! hoe lang ben je overtijd?? heb je al een test gedaan? Ik heb beetje buikpijn laag en vanochtend misselijk maar ja na 2 dagen kan dat natuurlijk niet, ookal mocht ik hopenlijk zwanger zijn. dus ik wacht rustign af!!

duim voor je meid!!
    xxx

#2850586 Quote

hoi Sweety,
    ik heb ooit ergens gelezen dat er voor je eisprong een propje "slijm" vrijkomt die de doorgang vrijmaakt voor de zaadcelletjes naar je baarmoeder, eileider… voordien  wordt   de ingang naar je baarmoeder geblokkeerd door dien prop, daarom kan je voorheen ook niet   zwanger worden   … dus is het normaal dat je extra slijm hebt enkele dagen voor je eisprong …
    alvast veel succes x

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850589 Quote

ahaaaaaaaaa oke pixie bedankt!! vind het alleen raar dat het zo lang duurde voordat hij mijn LH piek aangaf? dacht dat het eerder zou zijn, maar oke bedankt!!

jij ook succes !!! xxxxxx

#2850590 Quote

Hoihoi,
    Ik ben na mijn laatste pil op 15 april normaal ongi geworden, daarna een cyclus van 20 dagen in mei. Mijn laatste ongi was dan ook 9 mei.
    Daarna zelfde verhaal als jullie half mei slijm en propje, we hebben toen 1 dag (a)anderhalve dag geklust. Sindsdien ben ik niet meer ongi geworden.
    Als je dan uitgaat van 28 cyclus dan had ik afgelopen dinsdag ongi moeten worden. Niet dus. Vorige week vrijdag getest maar was negatief. Misschien ontpillen, maar toch vreemd. Ik heb verder geen klachten, het lijkt alleen of mijn borsten groter zijn en de kring om mijn tepel heen ook. Misschien te vroeg getest…
    x

#2850592 Quote

ik gebruik zelf geen ovulatietesten, dus weet eigenlijk niet hoe ze werken… ik  heb pijnlijke borsten en pijn in onderbuik rond mijn eisprong en ook de 'slijmprop' … zo weet ik ongeveer wanneer wij ons extra moeten inspannen
    hoe werkt een ovulatietest eigenlijk?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct