Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20714 Voor Fiepke

• Auteur

Je vroeg hoe het met me ging….lief van je..

Het gaat wel weer hoor..

Ik lees stiekem toch iedere dag even wat er een beetje gaande is hier…
    En af en toe wil ik echt even perse reageren.
    Ik merk wel dat ik er weer wat  minder mee bezig ben..ook omdat ik even niet meer temperatuur. Dat had toch ook wel een flinke impact merkte ik nu…je blijft dan toch ontzettend alert op dingen…en dat wil ik even niet…
    We gaan nu gewoon snel beginnen met  goed klussen  , komende week is mijn vruchtbare week zeg maar….maar we gaan ook gewoon klussen als we willen en niet alleen als het moet….
    Maar wij willlen gelukkig dan ook meestal wel…helemaal in DE week…

Wel nog steeds  een flinke griep,   vorige week gekregen….maar dat zie je vaker he…alles tegelijk..mijn duim…de duivels…en toen nog even griep.
    Met mijn duim gaat het redelijk. Heb er nu een pleister op omdat er lucht bij moet komen en doe er verder niks mee..moet gewoon afwachten nu of en hoe het gaat genezen…

Maar goed belangrijkste is dat ik gewoon weer positief verder ga…en alles maar weer af ga wachten…
    De volgende onderzoeken in het ziekenhuis worden volgende cyclus ,die er hopelijk niet komt, of in de zomervakantie….

Jullie horen het op tijd van me als er wat belangrijks is!!
    Voor nu heel veel succes jij he!!!
    Ik hoop het zo voor je!

Liefs Linnepinnie

#2850600 Quote

Hey hoi meis,

Nee ik ben geen Fiepke, maar wilde toch ff reageren!!!

Vindt het zo knap hoe jij hier mee om gaat echt goed hoor!!!

Denk dat je een hele gode keuze hebt gemaakt, om afstand te nemen van dit forum!!!

We missen je wel hoor daar niet van!!

Wie weet pakt het daardoor of door die onderzoeken beter voor je uit dat hoop ik heel erg voor je!!

Je duimpje gaat ook weer goed nou das al met al toch goed nieuws toch!!!

Meid sterkte met alles en blijf aan je denken hoor!!!

Liefs Sandy

#2850631 Quote

Hee Sandy!

Jij bent toch ook zo een lieve schat!
    Hoe gaat het met jou? Nog even he en dan mag jij ook weer aan de klus toch?
    Ik had nog wel gelezen dat het weer goed gaat tussen jou en die vriendin van je.
    Dat is erg fijn voor jullie.
    Goede vrienden kun je niet genoeg hebben.
    Ik hoop dat ook jij snel weer geluk hebt wanneer je weer mag beginnen.
    Je bent echt een schat!
    Succes meis!

Dikke knuffel Linnepinnie

#2850647 Quote

he meis
    knap hoor dat je zo positief verder gaat
    ik hoop heel hard voor je dat het allemaal goed komt
    en ik snap het dan ook heel goed dat je niet zo vaak meer hier bent
    als er bij mij nieuws is laat ik het weten
    heb het gevoel wel dat ik over een paar uur ongi ga worden, maar we weten het niet he

#2850775 Quote

Hey hallo,

Ja gaat goed met me hoor soms ff wat minder een dipdagje tussendoor, maar niet klagen hoor!!!

Vanaf juli mogen we weer gaan klussen, dus dan gaan we er weer voor zie wel toch, ga me er niet zo erg mee bezig houden ook al is de wens groot!!! Ben ook niet meer zo vaak op het forum heb het soms te druk met werken onregelmatig en met anderen dingen, maar is ook goed voor me!!!

Nou meid heel veel succes en we zien elkaar nog wel een keertje hier op het forum!!!!

Liefs Sandy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct