Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20715 Op Naar Ronde 12

• Auteur

hallo meiden,

ik verwachtte dit weekend mijn nod maar gisteren begon de ellende al weer.
    Toen heb ik ook al even flink gehuild!
    Ronde 12 al!
    Over 3 weken heb ik een afspraak bij de gyn. Zal het ooit nog raak zijn? Daar ga ik steeds vaker aan twijfelen…

Groetjes van een heel verdrietige Janu

#2850596 Quote

dikke knuffel … en veel succes bij de gyn!

#2850598 Quote

Nou meis,

Wat balen hé die rot duivels ook!!! Snap goed dat als het lang duurt je moed soms in je schoenen zakt, maar blijf hopen ook voor jouw komt er een wondertje hoor!!! En succes bij de gyn!!!!!

Liefs Sandy

#2850633 Quote

Oh, wat balen zeg!
    Ik duim voor je dat ronde 13 geluk brengt!!!!

groetjes vis78

#2850636 Quote

o, jee meid wat balen voor je! ik kan me goed voorstellen dat je hier erg onzeker van wordt! maar kom  op he, hou de moed erin! Dat is het waard en hopelijk lees ik binnen niet al te lange tijden dat er een wondertje op komst is voor jullie! en natuurlijk veel succes bij de gyn.

#2850639 Quote

achhhhhhhhhhhhh wat verdrietig voor je!! ik hoop echt dat jullie binnenkort een babietje mogen krijgen!!! veel s6 bij de gyn, mischien dat zij je goed verder kan helpen!
    sterkte meid!

xxxx sweety

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850659 Quote

Lieve Janu

Wat ontzettend balen voor je….. ik kan me je verdriet helemaal voorstellen! Wanhopig wordt je er soms van he??? Maarrrr het gaat 1x lukken hoor! ECHT. Veel sterkte voor nu en laten we hopen dat ronde 12 je iets moois gaat brengen!

Liefs, cee (ook ronde 12)

#2850660 Quote

ps wanneer is je afspraak bij de gyn precies? Ik ga op de 28e juni.

#2850678 Quote

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Cee, ik moet ook 28 juni naar de gyn! Jij ook veel succes en hopelijk kunnen we allebei
    (allemaal) snel naar het maart forum!

Liefs Janu

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct