Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20717 Voor Thessa

• Auteur

hee meid

lees ff mijn reactie bij mijn toppik Help!!
    weet niet hoe ik het anders moet doen beetje wennen hier nog hahahah

xx

#2850634 Quote

Hee naamgenoot,

Ik reageer maar zo even….wat grappig zeg! veel overeenkomsten. Ik ben benieuwd…. we hebben gisteren niet meer geklust. Te moe van al die dagen daarvoor.
    Nou we houden elkaar op de hoogte dan… 20 juni/ 21 juni.. Ik hoop nu eindelijk dat het zover is. Na een miskraam in januari kan je niet meer wachten totdat het zover is eigenlijk.

heb je al verschijnselen?   ik weet niet of dat al zo vroeg kan en meestal haal ik me vanalles in mijn hoofd. maar ja…. het enige wat je kan doen is afwachten.

Hoe oud ben jij? misschien hebben we nog een overeenkomst? ik ben 27 en in december word ik 28. Wij gaan voor het 1e kindje

Groetjes Thessa

#2850637 Quote

hihihi ja leuk he….ik ben net 30 geworden ook voor het eerste kindje bezig. Ik heb nog geen miskraam gehad gelukkig…wat vervelend voor je zeg pffffffff lijkt me erg lastig!
    ja ik haal me ook altijd vanalles in mijn hoofd vandaar hahahaha ik wacht ook maar rustig af. Mijn vent had gister ook geen zin meer, dus tja we zien wel maar ik denk het niet deze maand. heb natuurlijk wel geklust maar op de dag van mijn eisprong helaas niet wel de dag ervoor en de dag daarvoor. dus het kan wel, maar ik denk ut nie…ik hoop het zo voor je!!we houden elkaar op de hoogte, gezellig!
    succes meid, ik duim voor je

x tessa

#2850748 Quote

Hee,

Gek he dat je dan eigenlijk te moe bent om nog eens te klussen.
    Ik heb trouwens laatst gelezen dat je niet perse op de dag van je
    eisprong hoeft te klussen. de dag ervoor is ook prima. Je kunt ook
    zwanger raken als je de dagen ervoor flink klust en daarna niet meer.
    Lees maar eens op http://www.zwangerschapspagina.nl onder het kopje: we doen
    het al jaren verkeerd.

Groetjes Thessa

#2850754 Quote

Hoi ,

ik heb zelf nog eens gezocht naar die pagina. op zwangerschapspagina.nl
    maar kan hem nu niet meer vinden (dat kopje). Ik zal nog eens verder
    zoeken> Als ik hem vind, laat ik je het weten

Groetjes Thessa

#2850784 Quote

owwwwwwwwwww tja ik lees altijd dat de meningen verdeeld zijn. de een vind om de dag klussen het best omdat dan het zaad goed is, en de ander zegt je moet het elke dag doen, dus tja weet het ook nie mer. tis een kwestie van geduld denk ik en geluk…maar bedankt voor je pagina!!! heb jij ook al verschijnselen?? erg zijn we eigenlijk he…pffffffff af en toe wordt ik gek van mezelf dat ik aan niks anders meer kan denken liijkt wel….

heb trouwens ook gereageerd op goudzoekertje, kun je ook lezen en bij voor sweety76 hahahahah mischien een eigen kopje voor ons maken?? lol

kussss meid en succes, vind het weekend altijd snel gaan en dan zijn die dagen dus ook snel voorbij hahaha

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct