Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20719 Blehhhhh

• Auteur

hi hi hier ik weer een keer
    ben de laatste dagen niet echt veel op het forum geweest heb afentoe wel meegelezen maar niet echt mee gedaan.

ik was al ander half week overtijd vorige week al test gedaan was negatief
    daarom beetje minder op forum dacht ben er ook zoveel mee bezig misschien wel teveel.
    had ook al een nieuwe test in huis durfde hem niet te doen dacht er komt toch weer negatief uit.
    en maar goed dat ik achteraf die test niet gedaan heb.
    de rode duivels zijn weer gekomen.

maar wie kan mij helpen hoe reken ik nu mij cyclus uit eerder was het wel steeds heel netjes en zaten er 28 dagen tussen en nu hoe moet ik nu verder ik weet het ff niet hoe ik dat nu moet bereken.

knuf en kus jb

#2850641 Quote

hee jb23

wat balen voor je meid!! altijd vervelend die ongi steeds weer! tja inzake je cyclus berekenen…je moet de eerste dag van je ongi pakken daar 14 dagen vanaf trekken. die dag of de dag ervoor of een dag erna was je eisprong ( ongeveer dan he). ik lees dat je 10 dagen over tijd was, dus dan doe je 38-14=24 dit was ongeveer de dag dat je een eisprong hebt gehad. wat je ook kan doen is een ovulatietest. daar zitten 7 stuks in. je begint dan met testen 3 dagen voor je eisprong, dus voor jou op dag 21. ff in je urine houden en dan geeft hij aan of je een LG piek hebt ja of nee. houd er wel rekening mee, dat als je nu eerder een eisprong hebt dan dag 21 dat je dus geen positieve strip kan krijgen. Het werkt heel goed, maar tis wel beetje afhankelijk van je stabiele cyclus.

veel sterkte meid! ik hoop dat de volgende cyclus weer 28 dagen is en je zwanger blijkt te zijn!!

x sweety

#2850643 Quote

dankje sweety voor je reactie, en ook voor je uitleg.
    ik hoop dat me volgende cycles weer 28 dagen is ja
    maar denk dat het nu extreem laat was door spanning enzovoort,
    heeft er veel invloed op he.

knuf en kus j

#2850645 Quote

graag gedaan hoor!! en ja idd stress heeft heeeeel veel invloed…tis altijd lastig omer niet te veel mee bezig te zijn aangezien je het zo graag wil, weet er alles van! maar ja we moeten het toch proberen anders stel je het alleen maar uit en is de domper zo groot he

successssss

knufff sweety

#2850649 Quote

he meid wat rot voor je
    ik kan je helaas niet helpen maar ik hoop dat je er gauw weer positief tegenaan kan
    kus

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct