Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20722 Zink En Vitamine C

• Auteur

Dag allemaal toekomstige lieve mama's

Inmiddels hebben de rode duivels toch goed doorgezet, na bijna 1,5 week overtijd
    terwijl dit anders noooooit gebeurd (ben nu 1,5 jaar van de pil af, wilde m'n lichaam
    eerst goed laten ontpillen ipv al die hormonen voor dat kleintje)
    Mijn manneke is zoooo teleurgesteld…
    Wij hebben nl iets met data, zijn ook op 20-05-2005 getrouwd, en hadden
    uitgerekend dat ik dan op 07-02-2007 uitgerekend zou zijn.
    Was ook wel weer een grappige datumspeling geweest. Maar goed…..
    Terwijl hij zich normaal nooit zo uit, had hij al in een boek zitten lezen en had het
    over zink. Dit schijnt voor de man de produktiviteit van het zaad te bevorderen.
    Dit heb ik dus gisteren voor hem opgehaald bij de Tuinen.
    Nu las ik ook nog de vitamine C. Hiervan schijnt het zaad dan niet aan elkaar
    te plakken. Bij de man is het zo dat als hij wat gezonder leeft het direct gevolgen
    heeft voor zijn zaad. Who know?!?!
    Ik vind het wel lief dat hij nu ook iets doet en ermee bezig is.
    Ik aan de tarwekiemcapsules (hoor op de zwangeren-forum er veeeeeele
    goede berichten over, drogist mag het alleen niet bevorderen omdat het
    niet officieel bestemd is hiervoor ) en mijn hubbie aan de zink en Vitamine C.
    Hopelijk volgende ronde…

X

#2850640 Quote

ach balen voor je meid! zou idd erg mooi geweest zijn voor jullie. houd de moed erin en heel veel sterkte voor je volgende ronde. Ik duim voor je! succes met de pilletjes hahaha ik slik zelf alleen vit.C en folium. mijn vent slikt ook vit. C en we eten heel veel vette vis zoals haring en makreel. zitten veel aminozuren en vitaminen in die ook een en het ander stimuleren.

xxxxx sweety

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct