Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20723 Huisarts

• Auteur

Omdat dus die rode duivels weer waren gekomen heb ik een afspraak met de huisarts gemaakt en kan maandag 8.20u terecht.
    Ben benieuwd wat hij zegt en welke stappen hij onderneemt………
    Wil gewoon weten of lichamelijk alles goed is, het maakt je soms toch onzeker…..
    Na een jaar om de dag te hebben geklust valt het toch tegen dat het niet raak is, maar ja eigenlijk mag ik nog niet klagen hoor, maar wilde het wel even kwijt.
    Omdat ik gister ongi werd ben ik vandaag weer even gaan shoppen, lekker…..
    Groetjes xxxxxx

#2850642 Quote

goed van je Deez om de hs te bellen, gelukkig kun je snel terecht. Ik kan me goed voorstellen dat je er onzeker van wordt. Ik ben pas in ronde 3 dus heb zo wie zo nog niks te klagen, maar zelfs nu valt het toch tegen…Lekker gesjopt? geeft je een beetje een lekker gevoel he! ik wens je veel succes en hoop dat alles goed is bij de hs! sterkte voor de volgende ronde meid! zal kaarsje voor je branden!

x sweety

#2850652 Quote

hey deez,

ik wwens je ook alvast veel succes bij de hs en veel succes verder.
    met zoveel pogingen kan je de moed idd in de schoenen zakken
    hoop je hebt lekker gesjopt en kunt er weer een beetje tegenaan
    duim voor je mee
    groetjes tamara

#2850662 Quote

hee deez

Balen joh, lees net onder je andere topic dat je ongesteld bent geworden. Wat een domper is dat toch weer he?!! Ik ga dan ook altijd ff sjoppen, helpt toch altijd weer een klein beetje…

Goed dat je de stap naar de HA hebt gezet!!!! Het idee dat ze dan gaan onderzoeken of er mogelijke oorzaken zijn die een zwangerschap in de weg staan is op zichzelf al een geruststellende. Meestal staat het eerste bezoekje in het teken van veel vragen (hoe ziet je cyclus eruit?, wanneer eisprong? templijst of gebruik van ovtesten? hoe vaak sex? geslachtsziekten? etc etc) Eventueel  inwendig onderzoek. En dan een doorverwijzing naar de gyn!! Ik hoop voor je dat deze stap je duidelijkheid  gaat bieden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel succes  maandag! Lfs, cee  

#2850666 Quote

Dank jullie wel lieve meiden!!!!! Jullie zijn echt lief!
    En Cee, ik neem al mijn lijstjes maar mee haha, ze komen niet zomaar van me af.
    Ik hoop niet dat hij inwendig onderzoek doet, want ben dan nog ongi…….We horen het wel, ik kan nu niet wachten tot het maandag is……….bedankt voor de info die is altijd welkom!!!!

#2850687 Quote

hoi hoi

wat goed dat je de stap gezet hebt….!!!!
    dan valt er een   heele last van je af,hopen dat ze direkt stappen gaan ondernemen!!!
    heb je een regelmatige cyclus???

ben net dinsdag naar de HA geweest,mijn vriend heeft vandaag zijn sperma weggebracht
    en daar krijgen we volgende week de uitslag van!!! spannend!!!

succes dinsdag,zal voor je duimen.

xxxtam80

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850701 Quote

Hé Meid, balen dat de duiveltjes zijn gekomen.
    Veel succes bij de huisarts.
    We leven met je mee!

Liefs leah

#2850758 Quote

Hallo Deez,

###### dat je duivels er weer zijn. Ik heb voor je geduimd de laatste week.

Goed van je dat je de eerste stap hebt genomen. Ik verwacht niet dat de HA zelf een onderzoek doet. Hij zal wel een afspraak maken bij de gyn. En dan gaan ze je inplannen aan de hand van je cyclus. Zodat een onderzoek de meeste resultaten opleverd.

Succes Deez,
    Liefs Nathalie

#2850762 Quote

Dank jullie wel lieve meiden.
    Ik blijf wel duimen voor de meiden die snel hun nod hebben, er waren er ook een stel die samen met mei eigenlijk 12 juni nod hebben!!!! Duim extra hard hoor!!!!!!!
    Vind het wel spannend hoor, maar ben ook bang dat hij niks doet ofzo, stom he.
    Aan de ene kant heb ik nog zoiets van ik moet nog even geduld hebben, maar aan de andere kant stel dat er wat is dan heb ik spijt dat ik niet eerder ben gegaan.
    We willen ook zo graag en het liefst vorig jaar haha net als jullie allemaal. Gelukkkig dat ik moet werken dit weekend, dus de tijd gaat snel en is het zo maandag.

Veel liefs!!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct