hallo meiden,
ik ben vanmorgen bij de gyn geweest! ik kreeg vanmorgen uitslag van het sperma onderzoek van mijn vriend! en dat was hartstikke goed….yes yes yes! dus daar hoeven we niet over in te zitten.
volgende week zaterdag is mijn nod, dat is even afwachten of ik dan zwanger ben of niet!
en word ik ongi dan moet ik op dag 10 voor een echo gekomen, om te kijken of er al een eitje groeit, en zo niet moet ik weer komen voor een echo net zolang tot er een eitje is en dan ook echo om te zien of die al bijna springt!
ik heb vanmorgen nog bloed geprikt om te kijken of er vorige week eisprong is geweest!
zo een fijn gevoel dat er nu echt wat gaat gebeuren en dat het mijn vriend gelukkig niet ligt!
als het ''probleem'' bij de vrouw ligt kan het vaak door de mediche wereld verholpen worden, bij een man ligt dat wat moeilijker!!!
dus vandaar dat ik best wel blij ben!!!!
ik neem aan dat het bij mij ook goed gaat!
ik heb best een lange cycles…varieert tussen de 38 tot 40 dagen. maar ben dus wel aardig regelmatig!
ik weet van mijn moeder dat zij soms drie maanden niet ongi werd, en dan heb je vaak ook geen eisprong..en dat was met mijn oma ook zo…dus ik heb het van hun geerfd!
het enigste verschil met hun is dat ik wel regelmatig ben alleen wel een lange cycles! dus nou hopen dat ik wel elke maand een ei heb!!
maar daar gaan we nu gelukkig mee aan de slag en wie weet ben ik straks zwanger!!! joeppie heb ik nou al zin in!!
doei lieve meiden, bedankt voor het lezen!!!
dikke knuffel van een blije Wilma