Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20725 Joeppie Goed Nieuws

• Auteur

hallo meiden,

ik ben vanmorgen bij de gyn geweest! ik kreeg vanmorgen uitslag van het sperma onderzoek van mijn vriend! en dat was hartstikke goed….yes yes yes! dus daar hoeven we niet over in te zitten.

volgende week zaterdag is mijn nod, dat is even afwachten of ik dan zwanger ben of niet!
    en word ik ongi dan moet ik op dag 10 voor een echo gekomen, om te kijken of er al een eitje groeit, en zo niet moet ik weer komen voor een echo net zolang tot er een eitje is en dan ook echo om te zien of die al bijna springt!
    ik heb vanmorgen nog bloed geprikt om te kijken of er vorige week eisprong is geweest!
    zo een fijn gevoel dat er nu echt wat gaat gebeuren en dat het mijn vriend gelukkig niet ligt!
    als het ''probleem'' bij de vrouw ligt kan het vaak door de mediche wereld verholpen worden, bij een man ligt dat wat moeilijker!!!
    dus vandaar dat ik best wel blij ben!!!!
    ik neem aan dat het bij mij ook goed gaat!

ik heb best een lange cycles…varieert tussen de 38 tot 40 dagen. maar ben dus wel aardig regelmatig!
    ik weet van mijn moeder dat zij soms drie maanden niet ongi werd, en dan heb je vaak ook geen eisprong..en dat was met mijn oma ook zo…dus ik heb het van hun geerfd!
    het enigste verschil met hun is dat ik wel regelmatig ben alleen wel een lange cycles! dus nou hopen dat ik wel elke maand een ei heb!!
    maar daar gaan we nu gelukkig mee aan de slag en wie weet ben ik straks zwanger!!! joeppie heb ik nou al zin in!!

doei lieve meiden, bedankt voor het lezen!!!

dikke knuffel van een blije Wilma

#2850651 Quote

hallo,
    ben hartstikke blij om je goede nieuws te horen
    hoop dat alles nu gauw tot een vruchtbaar eind komt he
    hahaha
    heel veel succes en gauw zwanger he
    groetjes tamaar

#2850656 Quote

hai

wat een lekker gevoel moet je momenteel hebben zeg!! heel fijn voor je meid! altijd lekker als je weet dat het goed zit. veel succes met alles en ik hoop dat je ongi wegblijft!

sterkte! x sweety

#2850657 Quote

Hey Wilma !
    Wat een gewelig nieuws zeg, wat zullen jullie opgelucht zijn.
    Wat een heerlijk gevoel. Maar nu natuurlijk hopen dat de

weg blijft en al die poespas niet nodig is.
    Nu kan je heerlijk genieten van het mooie weer.

Groeten van Miena.

#2850663 Quote

He lekker, goed nieuws!!!!!!
    Daar zaten we met zijn allen op te wachten, want het ziet hier niet iedereen mee de laatste dagen.
    Gelukkig dat alles goed is met die zwemmers en met jou natuurlijk!!

lekker fijn verder klussen en we duimen!!!

#2850664 Quote

Hee wilma

Dat is goed nieuws zeg!!!! Fijn dat alles goed is met het zaad van je mannetje!! Dat is weer een onzekerheid minder.

En nu maar hopen dat deze ronde jou/jullie iets heel moois gaat brengen!!!

Gr, cee

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850669 Quote

he goed nieuws meid
    gelukkig dan komt het toch wel allemaal goed
    het duurt wat langer, maar dan heb je ook wat haha
    heel veel succes met afwachten en klussen
    kus

#2850681 Quote

hoi Wilma,

fijn dat dat onderzoek in ieder geval goed was! Dat is wel erg belangrijk ja.
    Veel suc6 met je verdere onderzoeken en ik hoop snel goed nieuws van je te lezen!

Groetjes Janu

#2850686 Quote

hoi hoi

gelukkig goed nieuws,hopen dat je gouw zwanger mag zijn!!!!!

mijn vriend heeft net vanmorgen zijn sperma weggebracht,we krijgen volgende week uitslag!!!!     spannend.

xxxtam80

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct