Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20726 Sterelisatie Heb Ik Dat

• Auteur

hallo allemaal.

ik denk dat de meeste me nog wel kennen, ik ben even een tijdje weg geweest.

na anderhalf jaar proberen om zwanger te raken,  vond ik mijn ex met een ander in bed helaas.
    nu heb ik sinds een tijdje alweer een vriend hij wil dolgraar kinderen maar er is 1 probleem hij heeft zich laten steriliseren nu heeft ie de 28e een eerste afspraak om het terug te draaien maar dat wil niet zeggen dat het allemaal dan ook goed komt.
    ik wil zo graag een kleintje en hoop dus dat het allemaal goed komt want ben er al zo lang mee bezig.
    ik wordt er soms een beetje moe van en heb het er best wel moeilijk mee.
    mijn oudste broer wordt in sept vader en nu wordt mijn zusje van 18 ook mama ben stiekum een beetje jaloers maar vindt het ook helemaal super voor ze.

ik hoop dat ik dat gevoel van zwanger zijn ook nog een keer mag mee maken.

sorry moest even zeuren.

voor iedereen die zwanger is geniet er van, en voor de gene die net als mij moeten wachten onze tijd komt ook das zeker.

liefs annieka

#2850653 Quote

hoi ,
    ik heb eens horen zeggen dat de kans op zwangerschap na het terugdraaien van een sterilisatie boven de 50 procent moet liggen dat is toch supermooi!!!
    zelf heb ik een aantal jaren terug in het ziekenhuis stage gelopen en kwam mij vaker als eens ter ore dat vrouwen zwanger waren geraakt van hun partner die gesteriliserd was en het niet teruggedraaid had
    dus ik denk dat je wel een hele goede kans maakt en het is je absoluut gegund
    ik wens je heel veel succes in je relatie en met het zwanger worden
    veel liefs tamaar

#2850655 Quote

wat een hoopvolle gedachte zeg!! Ik hoop zo voor je dat het lukt! zal echt voor je duimen en veel succes toegewenst met het terug draaien enz. hoop dat je gauw zwanger mag worden!

x sweety

#2850907 Quote

hallo dames

thx voor jullie berichtje dat geeft me weer moed.
    de 28e hebben mijn vriend en ik de eerste afspraak in het ziekenhuis, duurt me veelste lang af hahahaha.
    this wel heel erg spannend hoor want er zijn 1 op de zoveel mannen die te veel littekenweefsel hebben aangemaakt en waarbij dus alles niet meer goed op gang komt.
    hoop dat wij wel een happy bericht krijgen.

liefs annieka

#2850911 Quote

we zullen den 28sten denken aan jou …
    veel succes x

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct