Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20727 Voorronde Afgelopen Nu Opweg Naar Ronde 1

• Auteur

Hoi allemaal,

Heb hier al eens rond gekeken, en ben nu echt definitief gestopt met de pil (maandag). Heb al wel een soort van voorronde gehad, omdat ik net tijdens mijn laaste week aan de antibiotica moest. Maar goed gisteren de rode duivels gekregen en dus gaat ronde 1 dan eindelijk beginnen…. Ik vind het wel spannend hoor!
    Zijn er nog meer meiden die net gestopt zijn met de pil?

Nog even ter kennismaking: ik ben 25 en ong. twee jaar getrouwd.
    Mijn echte naam is niet truus, die hou ik liever nog even geheim, wil niet dat bekenden weten dat ik bezig ben met zwanger worden….. Ik zou dan helemaal het idee krijgen dat ze alleen maar naar  mijn buik zouden kijken of ie al dikker wordt.
    Dat gevoel heb ik zowieso al omdat mensen bijna verwachten, dat je na ong. twee jaar huwelijk toch wel zwanger moet zijn. Heb daar ook al reacties over gehad, heel vervelend. Terwijl we er zelf voor gekozen hebben om nu pas aan kinderen "te beginnen." Herkennen jullie dit ook? Ik kan me voorstellen dat je, je helemaal gekwetst voelt als je al langer bezig bent…..

Nou, het is nog een heel verhaal geworden.
    Iedereen heel veel succes met zwanger worden en dat het maar snel raak mag zijn!

groetjes

#2850661 Quote

hee truus,

welkom welkom!! ik ben ook pas sinds gister aangemeld hier! al veel leuke reacties gekregen joh! meiden hier zijn erg lief allemaal omdat ze je snappen. Ik ben sinds april gestopt en nu met ronde 3 bezig. mijn NOD dag is op 20 juni of 21 juni. nog ff spannend dus!

veel succes en hoop dat je snel zwanger mag worden!

xx sweety

#2850677 Quote

hoi hoi
    ken je gevoel wel degelijk
    ik ben 27 en inmiddels 4 jaar getrouwd krijg die vraag idd ook bijna dagelijks en het is zo n gewoonte nog steeds dat als je getrouwd bent je vrijwel meteen maar aan kids moet beginnen
    vind dat ook altijd errug vervelend maar ja bij de een de keus om zelf nog je dingetjes te doen en bij de ander om maar meteen te starten
    ík vind gewoon ieder het zijne
    gr. tamara

#2850694 Quote

hoi hoi

welkom op dit forum!!!

ik ben 25 (over een week of 3,26).
    niet getrouwd maar woon bijna 2 jaar samen!!!

ik weet van mijn vriendin die 1,5 jaar geleden gtrouwd is dat zij ook zulke opmerkingen krijgt,dom he!!!niks van aan trekken(makkelijker gezecht dan gedaan)

wil je veel suc6 wensen met zwanger worden!!!

xxxtam80 (ronde 12)

#2850708 Quote

Hoi Truus,

Van harte welkom!

Zo te zien lopen wij een beetje gelijk…Ik ben  26 en ook 2 jaar getrouwd en ik ben sinds 2 mei met de pil gestopt en dus aan het hopen dat het snel mag lukken.
    Stiekem gingen wij er een beetje vanuit dat het gelijk in de 1e ronde raak zou zijn, maar dat was niet het geval…Jammer, maar waarschijnlijk ook een beetje goed, klinkt misschien raar, maar dan kom je tenminste terug met  beide voetjes op de wereld.  
    Echt "stom" van ons om te gaan denken/er vanuit te gaan dat het al de 1e keer raak zal zijn. Maar goed wij zijn nu aan de tweede ronde bezig en we zien wel hoe het zal lopen, we hebben nog tijd he….Maar toch hoop je stiekem  elke maand…

Nou in ieder geval van harte welkom en HEEL VEEL SUCCES!!!! En natuurlijk ook veel plezier met klussen

-x-

#2850900 Quote

He dames,

Bedankt voor jullie reacties, leuk!
    Ik probeer me er ook niets van aan te trekken, nu ben ik er nog niet zo mee bezig. Maar als het straks niet zo snel lukken wil, zal het wel moeilijker worden denk ik.

Kan iemand trouwens wat aan die vervelende reclame doen, dat hoort hier toch helemaal niet thuis????

Groetjes,

truus

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850912 Quote

hi Truus, welkom op dit forum …
    zelf ben ik hier ook nog niet lang, maar voel me hier wel thuis…
    Ik ben 29 jaar, woon al vijf jaar samen met mijn vriend  en krijg inderdaad ook opmerkingen van familie en vrienden in de aard van " je wordt volgend jaar 30, zou je niet eens denken aan kinderen, je wordt er ook niet jonger op"….
    In april ben ik gestopt met de pil en zit nu in de derde ronde …
    ik voel dat wij er eindelijk klaar voor zijn!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct