Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20729 Voor Duits Meisje

• Auteur

Zeg Sandy,

hoe gaat het nu met je??? ik ben een tijdje niet op het forum geweest…..

ben je al op vakantie?? of ga je nog?? en?? ongi????

liefs humpie

#2850772 Quote

Hey meis,

Gaat best redelijk met me hoor heb nog wel eens een dipdagje, maar die zou jij ook nog wel hebben!!!

Ben al ongi geweest dat was op 26 mei en nu wacht ik nog een ronde op 23 juni verwacht ik weer ongi te worden en dan gaan we het weer proberen dus spannend allemaal!!! Ga er niet teveel mee bezig zijn en ben ook niet altijd zo vaak op dit forum, heb het soms geen tijd voor en das ook een goed teken toch!!!

Las net dat jij het allemaal op een laag pitje gaat zetten en dat alles weer goed is met je vriendje , wat goed van jullie!! Nou hoop dat alles goed voor je komt en jij ook een mooi wondertje zult krijgen!!

Nou misschien kom je toch nog eens ff kijken hier hoop het wel was altijd gezellig!!!!

Liefs Sandy

#2850776 Quote

Oeps was nog ff iets vergeten!!!

We gaan nog op vakantie ja op 22 juni gaan we met de vriendenclub naar de ardennen!!!

En nog iets gisterennacht iets vergeten om te doen!!! Ja we hadden een gezellige voetbal avond hier gehad in Duitsland, maar ach als het meteen raak zou zijn das dan wel erg toevallig!!

We zien wel ga er niet over nadenken!!! We hadden ook wel de nodige biertjes op hihi!!!

Nou doeg Sandy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct