Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20730 Na Miskraam Focussen Op Andere Dingen

• Auteur

Dag allemaal… ik ga het forum verlaten… verlaten in de zin van dat ik en mijn vriend niet meer gaan proberen om zwanger te worden…

Wij zetten het op een laag pitje…

zoals sommige van jullie weten heb ik op 22 mei een miskraam gehad en enige obstakels moeten overwinnen om de relatie met mijn vriend in stand te houden… dat is tot dusver gelukt… gelukkig!!!
    Bedankt voor jullie advies en steun en ik wens iedereen veel heil en babie-spoed

Veel liefs, humpie dumpie…

#2850667 Quote

ach wat jammer nu humpie dumpie…das geen goed nieuws nee…gaan jullie lang stoppen of maar een tijdje? Lijkt me idd heel lastig om je relatie optimaal te houden na zon spannende periode…Gelukkig maar dat het wel beter gaat met jullie. Ik hoop toch echt dat het allemaal goed komt voor je en mischien mochten jullie weer proberen zwanger te worden over een tijdje dat je dan snel geluk hebt!! wie weet zien we je dan heel blij en gelukkig weer hiet terug!

wens je heel veel succes en sterkte
    knuffel sweety

#2850672 Quote

lieve lieve meid
    gelukkig dat het weer goed is met je vriend
    misschien komt het uiteindelijk allemaal goed, maar ik denk, hoe rot ook, dat het wel verstandig is om wat afstand te houden
    ik hoop het allerbeste voor je en kop op he!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct