Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20735 Bezig Voor Nr 2

• Auteur

Hoi meiden,

Ik ben nog niet zo lang hier op het forum aan het rondkijken, want ik ben pas in ronde 1. (2e kindje). Ik vind het spannender dan gedacht om voor de tweede bezig te zijn. Ga ineens opnieuw alles erover lezen en zo.

Moet eigenlijk bekennen dat ik wel een beetje opzie tegen weer zwanger zijn: misselijk, moe, een hoofd als een meloen, zware bevalling gehad… Al zijn er natuurlijk   ook veel leuke dingen (schopjes in je buik, echo's etc.). En moet natuurlijk ook niet zeuren als ik de problemen van sommigen van jullie lees.

Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die bezig zijn voor de tweede (of derde).

Groetjes,

Annie

#2850693 Quote

hoi hoi

wat spannend,de 2e!!!
    ben zelf voor de 1e bezig (ronde 12) dus kan geen ervaringen met je uitwisselen!!!
    maar wil je wel succes toewensen,en hoopen dat het gouw raak mag zijn!!
    hoe lang heeft het geduurd bij de 1e???

xxxtam80

#2850733 Quote

Hoi Annie,
    Ook wij zijn bezig voor ons 2e kindje. Wij hebben al een zoontje van 21mnd.
    We zijn nu net de 4e ronde ingegaan. Bij mijn zoon was ik binnen 3 maand
    zwanger. Ik was er toen veel minder mee bezig dan nu merk ik.
    Ook ik heb geen makkelijke zwangerschap en bevalling gehad, maar ik moet zeggen
    dat ik daar ook niet mee bezig ben. Elke zwangerschap is anders zeggen ze en ik
    hoop dat het deze keer dan wat makkelijker verloopt. Maar goed eerst maar eens
    zwanger zien te worden.
    Succes met klussen
    Liefs Melanie

#2850740 Quote

Hoi Annie,

Leuk om te lezen dat er meer zijn die voor een tweede gaan.
    Wij hebben een zoontje van anderhalf en zijn sinds kort ook bezig voor de tweede. Helaas heb ik 23 mei jl. een miskraam gehad. Tja, dat kan ook nog. Stond ik eigenlijk niet bij stil maar ja, ik was in ieder geval wel snel zwanger. Duurde voor mijn zoontje 2 jaar voordat ik zwanger werd, vandaar.

Nu hebben we weer groen licht en we gaan er weer voor! Ik merk dat ik er ook weer erg mee bezig ben! Het is ook zo spannend!

Heel veel succes en hopelijk ben je snel zwanger!

Groetjes,
    Rosanne

#2850876 Quote

Hallo Tam, Meltje en Rosanne,

Bedankt voor jullie  reacties.

Ik ben vorige keer in ronde 3 zwanger geworden (zoontje, inmiddels bijna 20 mnd).
    Ik had  toen een schimmelinfectie (van alle klussen de maand ervoor) en toen hebben we het die maand met een spuitje gedaan, om de kans niet verloren te laten gaan. En net toen zwanger geworden. Maf hè? Denk ik soms als ik m'n zoontje zie… "Anders was je er niet geweest." Geheimpje van mijn man en mij.

Ik duim voor jullie!

Groetjes,

Annie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct