Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20737 Zijn Er Nog Meer Die Nod Rond 1 Juli Hebben

• Auteur

Hoi,

Mijn ongi is net afgelopen dus er kan weer volop geklust worden. Dit is voor ons ronde 2. Zijn er nog meer meiden die rond 1 juli hun NOD hebben. Ik zou het leuk vinden om gezellig onze ervaringen uit te wisselen.

Liefs Linda

#2850696 Quote

hallo

ik moet rond 1 juli ongi worden
    voor mijn 2 e kindje gaan we…

groetjes elisa\

#2850699 Quote

Hoi Elisa

dus je gaat nu voor je tweede kindje. Wij gaan nu voor ons eerste kindje ik zit nu in ronde 2   en jij. Hoe ging het bij jouw eerste zwangerschap?

Liefs Linda

#2850737 Quote

Hallo,

Mijn nod is zo ongeveer 4 juli.

Ook wij zijn bezig voor ons tweede kindje en dit is ronde 2.

Groetjes

#2850744 Quote

hoi,

ik moet 2 juli ongi worden (hoop het niet natuurlijk), wij gaan voor ons eerste kindje, ben de tel kwijtgeraakt, wat betreft de ronde's maar we zijn na een miskraam (curretage) en een bbz ongeveer anderhalf jaar bezig.
    gezellig om hier eens samen af te tellen he?!

liefs sacha

#2850929 Quote

Sorrie dat ik zo lang niet heb gereageerd maar het is ook zo warm en er moet nog volop geklust worden.  Ik vind het leuk dat jullie hebben gereageerd hopelijk hebben we met zijn allen in juli goed nieuws.

Liefs Linda

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850933 Quote

Hoi allemaal,
    Als het goed is heb ik ook rond 1 juli mijn NOD. Maar het is afwachten. Cyclus was onregelmatig maar lijkt nu wel   regelmatiger te worden de laatste 2x.
    Groetjes Paulineke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct