Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20739 Test Uitslag Mega Nega

• Auteur

Jammerdebammer, vanmorgen om 8 uur negatief getest. had  niet anders verwacht maar wel vurig gehoopt natuurlijk. Ben toch wel beetje van slag. Vriendje ook, maar die kon al snel de slaap weer vatten. ik niet, wèèèèh!!   Ongi afwachten en op naar ronde 4! Of hoop ik stiekem toch nog een beetje dat ik toch………………………………
    xxx Annette

#2850704 Quote

Geen rode duivels = hoop! Zo zie ik het!

Succes! wie weet…

#2850706 Quote

voel me net als iedere maand voor mijn ongi. dus ze zullen eerdaags wel voorbij komen die shit duivels. Ik probeer mezelf gewoon te vertellen dat het toch niets is, maar ja, dat verlangen hè… doet gekke dingen met een vrouw!! Gelukkig druk en gezellig weekend gepland. gedachten even lekker verzetten! Ik wou dat mijn borsten niet zo blij gespannen waren, dat ik namelijk het enige symptoom dat ik heb, en die geeft me toch stiekeme hoop! OOOOOH Om gek van te worden!!
    xxx

#2850714 Quote

he meis jammer zeg
    maar wat niet is kan nog komen, de streep bedoel ik dan he
    succes met wachten
    ik zit in hetzelfde schuitje

#2850715 Quote

Ik weet niet hoelang je al overtijd bent, maare anders zou ik zeggen wacht het af, misschien heb je niet genoeg HCG hormoon in je lichaam…

liefs Chahida

#2850736 Quote

hee meid,

geen duivels=nog goed nieuws toch…ik duim echt voor en hoop van harte dat je ongi wegblijft…

veel succes en knuffels

sweety

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850756 Quote

Hallo Annette

Ik heb hier een tabel die van http://www.9maand.com/zwanger/zwanger/whcg.php
    waarop je zelf kunt bereken of je nog kans maakt om toch zwanger te zijn. Je moet bedenken dat de meeste testen vanaf 25 hcg-waarde pas uitslaan. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Gedurende de zwangerschap variëren de HCG-waarden in je bloed sterk (zie tabel) en in het begin van de zwangerschap stijgen deze waarden niet bij alle vrouwen even vlug. Meestal verdubbelt deze hoeveelheid om de 48uur in het begin, om rond de 10e week tot een piek op te lopen. Vanaf de 16e week komt de hoeveelheid op een veel lager peil en houdt zo aan tot het einde van de zwangerschap.

gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie)      IU/L of MIU/ML gerekend vanaf bevruchting
         Niet zwanger      < 5     
         21 dagen      0 – 5      7 dagen
         28 dagen      3 – 426      14 dagen
         35 dagen      18 – 7.340      21 dagen
         42 dagen      1.080 – 56.500      28 dagen
         49 – 56 dagen      7.650 – 229.000      35 – 42 dagen
         57 – 78 dagen      25.700 – 288.000      43 – 56 dagen
         79 – 100 dagen      13.300 – 253.000      57 – 78 dagen
         2de trimester      4.060 – 65.400      17 – 24 weken
         3de trimester      3.640 – 117.000      25 weken – bevalling
         Na bevalling      < 5     

Groetjes NAthalie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct