Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20746 Ivf

• Auteur

Zijn jullie voor of tegen IVF, en waarom?

#2850757 Quote

Hallo Maartje,

Ik ben zelf niet tegen ivf. Maar ik weet niet of ik de stap zou nemen om op die manier zwanger te raken als het anders niet gaat. Ik vind dat iedereen dat zelf moet weten. Maar het is voor veel stellen een grote uitkomst om hun kinderwens toch in vervulling te laten gaan.

Nathalie

#2850766 Quote

Voor IVF,
    Het is toch fijn dat er toch hoop is voor mensen om zo zwanger te raken, omdat het anders niet lukt. Eigen kinderen te krijgen van je eigen vlees en bloed. Waarom zou je tegen zijn. Als je het niks vind dan doe je het toch gewoon niet, je moet van niemand.
    Het is niet voor of tegen………

#2850774 Quote

Ik ben voor IVF, want er zijn genoeg steelen waarvoor dat een uitkomst is, dus ik ben zeker voor
    Ik zelf heb wel tegen mezelf gezegd mocht het niet lukken en het gaat zover dat ik moet beginnen met IVF, dan wil ik het niet doen, maar dat is voor ieder zijn eigen, maar ik vind het wel goed dat het er is….

liefs Chahida

#2850852 Quote

VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR IVF,
    anders had ik mijn lieve knul nooit gehad!!!

Ik snap wel wat andere zeggen, dat ze zo ver nooit zouden gaan, dit dachten we namelijk zelf ook. Tot het moment dat het niet wou lukken en je steeds een klein stapje verder gaat tot je er zelf van versteld staat dat je al met IVF bezig bent. Zou het voor een tweede direct weer doen, maar gelukkig was dat niet nodig, raakte namelijk spontaan zwanger en mijn ventje is alweer een jaar.

Groetjes Nicole.

#2850854 Quote

ik ben voor.. heb een vriendin die op deze wijze zwanger geworden is en het is zalig om haar blijde gezichtje te zien als ze haar dochtertje aankijkt x

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct