Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20747 Gewoon Een Vraagje

• Auteur

hoi meiden,

wie weet kunnen jullie mij helpen? hoe snel kan je zwangerschapsverschijnselen hebben ? heeft een van jullie dit mischien al eens meegemaakt dat je heel snel zwangerschapsverschijnselen had? Ik ben een beetje onzeker en vraag me af of ik het niet gewoon inbeeld omdat ik het zo graag wil? herkennen jullie dit?Ik vraag dit omdat ik nu 4 dagen na mijn eisprong vanalles voel maar ja…weet het ook niet meer.

alvast bedankt en jullie natuurlijk heel veel succes met zwanger worden!

knuffels, sweety76

#2850743 Quote

sweety

het is mogelijk wat te voelen na je eisprong, niet iedereen heeft dat, maar het kan…
    ik had namelijk bij mijn eerste zwangerschap (miskraam) vanaf ongeveer de 15e dag een ongi gevoel en gevoelige borsten, en dat heb ik normaal  niet zo vroeg. maar verder had ik geen verschijnselen, dat kwam later pas.
    maar de tweede x dat ik zwanger was (bbz) voelde ik niks, en heb op aandringen van mijn man een test gedaan, en ik was stomverbaasd.
    maar ik weet nu ook dat het mogelijk is om je vanalles in te beelden en aan te praten, vooral als je het graag WIL voelen.. dus probeer je er een beetje tegen te verzetten het kan zo een ongelovelijke teleurstelling worden als je ongi wordt, ik weet dat het moeilijk is, mij lukt het ook niet, ik wil zo graag zwanger zijn dat ik er al anderhalve
    week voor ik ongi moet worden mee bezig ben… en het is tot nog toe verspilde energie geweest.

mag ik vragen wat je dan voelt? zijn er dingen anders dan normaal?

liefs sacha

#2850746 Quote

Hoi,

Dat vroeg ik me dus ook af. Bij mijn eerste zwangerschap (miskraam)
    voelde ik niks, maar was ik er denk ik ook niet zo mee bezig. Nu voel
    ik ook krampen in mijn buik (ongi gevoel) maar dat kan ik me ook
    inbeelden. NOrmaal heb ik na mijn eisprong hele gevoelige borsten, nu
    voelen mijn borsten minder pijnlijk aan.
    Het is ook altijd anders, je kunt er geen pijl op trekken. STom he

Het is maar afwachten denk ik.

groetjes Thessa

#2850787 Quote

hee meiden

bedankt voor jullie reactie!!

ik voel een beetje een pijn onderin mijn buik, een beetje kramp lijkt het wel…maar ja zoals ik al schreef, tis pas 4 dagen na mijn eisprong dus volgens mijn kan het ook nie…tis idd lastig afwachten maar ja moet toch he…gelukkig heb ik vanaaf een feestje weer een dag snel voorbij …gek he,…vroeger wilde ik dat de dagen langer duurde omdat alles zo snel ging en nu kunnen de dagen niet snel genoeg voorbij gaan.pfffffff hahahahhaa

kusssssssss

#2850909 Quote

Hee sweety,

Die krampen heb ik ook. Het voelt een beetje vol opgeblazen aan en ik heb een ongigevoel.maar je weet het niet he

groetjes thessa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct