Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

20752 Joepie Zwanger - pagina 2

• Auteur

He Chahida,

Ik heb nu denk ik iets van 2 weken buikpijn. Lijkt eigenlijk meer op een soort spierpijn.
    Maar echt de laatste 3 dagen heb ik er echt heel erg last van gekregen. Vooral als je gaat zitten doet het onderin je buik erg pijn.

Ik hoop voor je dat het voor jou ookraak is!!!! je wacht trouwens best lang voordat je gaat testen, waarom is dat??

Heel veel geluk!!!!
    liefs

#2850768 Quote

Mabrouk (gefeliciteerd) meid met je zwangerschap, ik zou zeggen geniet ervan….
    Ik had wel effe een vraagje , heb jij ook buikpijn gehad nu in die week periode???…
    Ik ben nu 12dagen overtijd en begin nu een beetje buikpijn te krijgen daarom, ik heb nog geen test gedaan omdat ik precies in totaal 2weken wil wachten met testen….
    Dus over 2dagen wil ik pas gaan testen….

hoop snel antwoord van je te krijgen…

liefs Chahida

#2850763 Quote

Gefeliciteerd Yvonne!!!!
    Lekker hoor dat het zo snel gaat, maar het is je gegund hoor! Geniet ze lekker en strooi nog maar wat extra haha. Geniet ze lekker.
    Groetjes

#2850761 Quote

Hallo Yvonne,

Dit is geweldig nieuws! Het is je van harte gegund. Ik hoop dat ik wat van je strooisel heb opgevangen. Ik ben morgen NOD maar ik neem mezelf in bewaaring en test pas a.s. dinsdag mits de ongi uitblijft. Wat jij beschrijft heb ik ook maar ik denk dat het een nawee van de de griep van afgelopen week. Had ik ook veel buikkrampen bij dus spierpijn denk ik.

Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe en ik hoop dinsdag hetzelfde bericht te kunnen plaatsen. Ben ook in ronde 2.

liefs Nathalie

#2850853 Quote

een dikke proficiat meid … geniet ervan!!!

#2850850 Quote

Hoi Yvonne,
    Geweldig zeg!! En zo lekker snel!!! GEFELICITEERD !
    Ik hoop dat jullie het een beetje hebben kunnen laten bezinken en dat je lekker kan
    gaan genieten van het wondertje in je buik.
    Ik hoop dat je je goed blijft voelen en dat je een superzwangerschap hebt!
    Liefs Melanie (ronde 4 2e kindje)

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850832 Quote

wat geweldig voor je!!! en ook zo snel!! geniet er lekker van meid en heel veel zwangerschapsgenot toegewenst!!

knuffffffffffff

#2850896 Quote

van harte en geniet ervan

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen