Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20753 Zwangerschapstest Welke Is Goed

• Auteur

Hoi hoi,

Vraagje, wie heeft er ervaring met zwangerschapstesten? Ik heb vandaag eens gekeken wat ze kosten, maar dat verschilt wel zo veel!! Eigen merk (trekpleister geloof ik) kostte 7 euro terwijl clearblue wel 20 euro was. Zou er nu echt zoveel verschil in de betrouwbaarheid zitten??

groetjes Baukelientje

#2850786 Quote

Ik denk dat er veel verschillen zijn qua gebruiksaanwijzing.
    Ik heb weleens een huismerk gebruikt van de DA drogist en apotheek en waren allebei duidelijk, net zo duidelijk als een merk, maar die was dan duurder van het merk.
    Je wordt meestal onzeker als je overtijd bent, maar hij geeft niks aan omdat er nog niet genoeg hormonen in je urine zitten.
    Dus goedkoop gaat net zo goed hoor. Volgens mij bestellen hier ook wel wat meiden via internet. Succes

#2850789 Quote

Thanx, maar welke soort test is dan goed? Ik weet er echt helemaal niks van… Ik heb maandag mijn NOD en wilde dan vrijdag gaan testen (als ik niet ongi wordt). Heb niet het gevoel dat mijn ongi eraan zit te komen en heb onwijs zere tepels…echt irri gewoon. Ben dus erg nieuwsgierig. Maar je moet bij allemaal toch ochtendurine gebruiken? En dan… over het stripje plassen of moet je je urine eerst opvangen? Kan iemand mij hier meer over vertellen???

#2850792 Quote

Hoi
    http://www.zwangerschapstest.nu
    http://www.matcare.nl
    en kruidvat alleen in winkel te koop
    groetjes en succes dieneke

#2850812 Quote

Ik vang het zelf op in een bakje, vind ik voor mezelf geruststellender en stop watch erbij haha. Ik kan niet goed richten haha. Ochtendurine bevat HET stofje blijkbaar meer. Je kunt een gewone zwangerschapstest halen. En de gebruiksaanwijzing altijd goed lezen.

#2850817 Quote

Hoi hoi,

Ik heb die sites bekeken die je had gestuurd en ik heb er een besteld! Ik ben benieuwd wanneer die komt en dan natuurlijk of ik 'm nodig heb of dat de rode duivels weer op bezoek komen!!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850825 Quote

ik heb de test van het kruitvat gebruikt en bij mij deed ie het goed hahahahahahaha hij gaf zwanger aan! maarrre ik ga van de week nog een keer testen denk ik…voor de zekerheid.

Groetjes, Tessje.

#2850827 Quote

Hee gefeliciteerd meid!!!! Ik hoop dat ik deze week hetzelfde kan zeggen… morgen mijn NOD!! Kan bijna niet wachten….

groetjes Baukelientje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct