Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20757 Klussen Hoe Zit Dat Bij Jullie En Nod Op 15 Juni

• Auteur

jee, heb ik een heel bericht getypt… zegt hij pagina niet bereikbaar….

maar goed, opnieuw dan.

Ik heb de 15de NOD, ( vorige maand was ik 7 dagen overtijd..) nu toch maar gerekend vanaf toen. ( anders word ik dit weekend ongesteld).
    Ik heb al 2 dagen gevoelige tepels…. duimen jullie vast voor me…
    we hebben om de dag of soms elke zelfs 2 x per dag geklust… en het blijft fijn :)/// natuurlijk weet je waar het goed voor kan zijn.. maar het is toch gewoon ook zo fijn om zo dicht bij elkara te zijn. Al zal het als het zo ver is… toch minder worden denk ik….. niet??
    En elke klus partij moet een kans zijn hoor…. dus het zaadje moet richting het eitje…. (dat is subtiel gezegd hey, hahah) hoe zit dat bij juliie??

duimen vast he, het is zo de 15de….

liefs LA

#2850805 Quote

hi,

Tja het   blijft   elke   keer   toch   fijn   samen te   knuffelen,en   vrijen!!!wat   je   al   zei zou   leuk   zijn   als het   zou   lukken   toch…

Ik   heb   ook mn   nod de   15   de kan   niet   wachten tot   die   dag..pffff
    in   welke   ronde   zit   je?
    ik in   de   vierde.
    Ik   heb   al   een   week   last   van   oud   bloed..nou   we   zien   het   wel.

Nou succes   met wachten   en   wie   weet!!
    liefs   maagd x

#2850808 Quote

wij ronde 7…..

#2850809 Quote

hey toevallig… wij zitten in ronde 7!

#2850818 Quote

Hoi, dacht dat elke dag of zelfs twee keer per dag geen zin heeft als je zwanger wilt worden..
    Het zaad is dan niet meer van goede kwaliteit toch, en heeft even nodig om weer ''goed''aangemaakt te worden??
    Net als wanneer je maar eens per week vrijt, het ''te lang'' heeft gezeten….
    Wat een idee he??
    Maar goed, hoop dat het raak mag zijn uiteraard!!!!
    Ik zelf heb overmorgen nod, maar vandaag wat roze afscheiding tegengekomen op het toillet…
    Dus zal wel geen goed nieuws betekenen ben ik bang…
    Afwachten dus maar he!
    Succes verder, en liefs R

#2850823 Quote

ach ja, ik heb dat ook gehoord…. het is toch gewoon fijn te klussen 🙂

Ik weet niet precies wat ze er over zeggen…. en van wie moet je zoiets aannemen?

Ik had vanochtend een klein vleugje rose….. wil nog niks zeggen denk ik… maar ga nergens vanuit.

liefs LA

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850824 Quote

wij doen het ook als we zin hebben. maar ik merk wel dat ik op de dagen waarvan ik weet dat het nuttig is, ik meer zin heb en het dus geen straf is!

Over dat meerdere keren per dag….als je zin hebt, gewoon doen!

Groetjes, Tessje.

#2850835 Quote

hoi hoi!

nee wij fixeren ons er ook niet zo op, maar ik heb altijd wel rond de vruchtbare dagen dat ik er op ga letten, als we dan bij voorbeeld 2 dagen zouden overslaan dan voel ik dat toch een beetje als een gemiste kans..
    gelukkig hoef ik het niet elke keer te zeggen, mijn mannetje weet precies wat de bedoeling is.. en hij werkt gewillig mee. zo blijft het toch nog spontaan.. na anderhalf jaar leer je er  beter mee omgaan denk ik.

liefs sassie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct