Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20758 Nieuw Voor Rw 72

• Auteur

Hoi,

Daar ben ik weer.
    Gisteren na het schrijven van mijn berichtje ging ik naar de wc en ja hoor: ongi…
    Gek hoor. Ik heb net besloten om niet meer zo gefixeerd bezig te zijn met zwanger worden; dat lukte aardig; was niet heel de dag in spanning. Word ik dus gewoon op dag 28 ongi; dat is al een half jaar niet meer voorgekomen. Maar wel fijn; kunnen we weer snel verder met de volgende ronde en raak ik dus in elk geval niet overtijd.

Vandaag het verjaardagsfeestje van de oudste gevierd. Met 11 kleuters naar het bos om een Totally Spies speurtocht te doen. Was een groot succes.
    Ze vonden allen mij uitspraak van Jerry niet goed: moest namelijk djewwie zijn.. ha ha grappig die 6 jarigen.

Voor jouw oudste: bij ons is lastig gedrag altijd een teken dat we te weinig aandacht aan haar besteden (dat was een grote valkuil toen de jongens geboren werden want dan heb je het zo druk met de verzorging van die 2 dat je de oudste sneller dreigt te vergeten). We hebben op een gegeven moment ingevoerd dat zij een half uur langer mocht opblijven dan de andere 2 en dat we dan iets speciaal met haar doen.
    Daarna ging het een heel stuk beter. En eigenlijk zou je nu juist aan  de dingen die ze wel goed doet aandacht moeten schenken en proberen zo weinig mogelijk te mopperen. Dat werkt hier ook goed want dan wil ze steeds meer positieve aandacht.
    Maar die  perioden heeft elk gezin erbij denk ik. Maar wel ongezellig ja, als je steeds moet mopperen.
    Ga nog ff verder kijken.
    Ben namelijk buzzer en dat houdt in dat je nieuwe produkten test die op de markt komen. Heb nu een spel in huis en moet daar een rapportje over schrijven.
    Kijk maar eens op http://www.buzzer.nl als je het leuk vindt.

Groetjes M3

#2850821 Quote

Hoi,
    Leuk, weer je berichtje.
    Balen van je ongi, maar vrees dat de mijne er ook aan komt..
    Had eerder op de avond wat roze afscheiding nl…fijn…[ heb ik eigenlijk nooit, dus komt mijn ongi nu ook eerder?]
    We zien wel..
    Ben ook bang dat je gelijk hebt wb mijn oudste..
    Maar doordat ze zo brutaal is, heb ik soms geen zin om iets  leuks te doen..maarja, als ouder moet je het verstandigst doen toch.. [ beetje een cirkeltje waar ik in zit met haar.]
    Onbewust weet ik het allemaal zo goed, maarja, het ook doen he!!
    Toevallig hebben we pas ook al besloten dat ze wat langer op mag blijven om dan even de aandacht voor haarzelf te hebben.
    Alleen moeten we daar nog wat consequenter in zijn.
    Mijn vriend werkt veel, en is ook sávonds veel aan het werk, dus komt er heel veel op mij neer..is soms ook vermoeiend.
    Wil hier echter wel iets mee…vind het zo niet echt leuk.

Wordt jouw oudste  6, of nu juist 7? Proficiat! Vandaag echt jarig ook?

Heerlijk weer vandaag he! Lekker buiten gegeten! Badje opgezet etc..

Nog vakantieplannen?
    Wij gaan lekker naar Frankrijk..Heb er wel zin in ook.
    Even verder niets dan het gezin..is ook goed voor mijn oudste denk ik..
    Achja de tijd gaat snel, en het is zo vakantietijd he!

Hoor wel weer van je!
    Liefs R

#2850881 Quote

Ben ik weer.

Mijn oudste is 6 jaar geworden op 2 juni. Maar dat weekend hebben we lekker doorgebracht in de Biesbosch dus konden we haar feestje niet vieren. Daarom gisteren gedaan.

Wij gaan wel op vakantie maar we weten nog niet waarheen. We boeken nooit iets, weten vaak pas een dag vantevoren naar welk land we gaan en kiezen in de auto de streek uit. En dan is het van de camping afhankelijk hoelang we blijven.
    Dit jaar hebben we 3 mogelijke landen: Frankrijk, Spanje en Oostenrijk. Mijn man wil graag naar de Franse Alpen; ik naar de Oostenrijkse. Hij zal wel winnen denk ik. Dat is namelijk meestal zo.
    Wat doen jullie? Wij gaan kamperen in een tent. We gaan meteen als de grote vakantie begint; op 2 juli vertrek. Heerlijk!!!! Heb er ook echt zin in.
    Tijdens de 2de vakantieweek valt dan mijn NOD. Nou vraag ik me af of ik een test mee zal nemen of gewoon daar zal kopen.

Hoe is het met jouw ongi? Al iets te bekennen?

Groetjes, M3

#2851158 Quote

Joehoe!!!
    Rw; Ben zo benieuwd! Heb je al getest en zo ja, wat was dan de uitslag?
    Of heeft je ongi doorgezet???

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct